رییس کل جدید دادگستری استان گیلان با حضور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، با حکم آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام حمزه خلیلی به عنوان رئیس جدید دادگستری کل گیلان منصوب و جایگزین احمد سیاوش پور در این سمت شد.

احمد سیاوش پور رییس‌کل سابق دادگستری گیلان در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری گیلان که  با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه در سالن امام خمینی (ره) دادگستری گیلان برگزار شد، گفت: شفاف سازی در موضوع ورودی پرونده‌ها همواره مورد تاکید دستگاه قضائی در استان بوده است.

او با بیان اینکه آمار پرونده‌های دادگستری گیلان واقعی است، افزود: وقت رسیدگی در استان را تلاش کردیم پایین آوریم.

رییس کل سابق دادگستری گیلان، رسیدگی حقوق عامه مردم را از اولویت‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: شیب تجاوزات به عرصه‌های منابع طبیعی، سواحل و ... را در گیلان کند کردیم.

سیاوش پور تصریج کرد: تغییر کاربری بدلیل عدم تامین درآمد کشاورزان از معضلات مردم گیلان است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

او مسائل زیست محیط، آلودگی رودخانه‌ها  را بحران آینده گیلان دانست و گفت: عدم ثبات مدیریت در استان از دیگر بحران‌های این استان است و مدیران ارشد در فاصله یک تا دو سال عهده دار مسؤلیت هستند.

حجت الاسلام خلیلی پیش از این به مدت ۱۳ سال به عنوان رییس کل دادگستری استان قم فعالیت می‌کرد و ریاست دادگستری استان گلستان از دیگر سوابق وی است.

پیش از این احمد سیاوش پور از سال ۹۲ عهده دار ریاست دادگستری گیلان بود.

انتهای پیام/آ

معارفه رییس کل جدید دادگستری گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.