نماینده ولی فقیه در گیلان در منجیل گفت : نیروهای مسلح ایران با تحقق منویات رهبری و با تکیه بر متخصصان داخلی مقتدر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در همایش تبیین و تشریح گام دوم انقلاب که در پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در منجیل برگزار شد گفت: فرق فاحش نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیرو‌های مسلح دیگر کشور‌های جهان مکتبی بودن است.

او افزود: وظیفه نیرو‌های دریایی ارتش فقط حراست و تامین امنیت آبراه‌ها و مرز‌های جغرافیایی نیست بلکه حراست از آرمان‌های نظام و صدور پیام صلح و دوستی از دیگر کارکرد‌های این نیروی راهبردی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری آگاه و مدبر قرار دارد افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری ایران با تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر توانمندی‌های متخصصان داخلی توانسته است به خودکفایی برسد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نیروی‌های مسلح ایران اسلامی با اقتدار در برابر دشمنان می‌ایستند خاطر نشان کرد: برای تداوم این ایستادگی باید تربیت جوانانی مومن، انقلابی، ولایتمدار، بصیر، دشمن شناس، خلاق، مبتکر و با آمادگی جسمانی و دفاعی در الویت کاری همه نیرو‌های نظامی و انتظامی باشد.

در همایش تبیین و تشریح گام دوم انقلاب همچنین از ۱۲ نفر از خانواده‌های شهدا و مزدوجان پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در منجیل تجلیل شد.

انتهای پیام/آ

نیرو‌های مسلح ایران متکی به توان داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.