۲۲ آزاده سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان امروز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به مهین اسلامی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

۲۲ آزاده جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  غلام‌حیدر زورقی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: پایداری، استقامت و شکیبایی اسرای ایرانی در مقابل سخت‌ترین شکنجه‌های دوران اسارت در دست دژخیمان صدامی بی‌‍نظیر و درس بزرگی برای ادامه مقاومت ملت ایران در مقابل مشکلات است.

غلام‌حیدر زورقی آزادگان را شهدای زنده نامید و افزود: ایثارگری و رشادت جهادگران در دوران دفاع مقدس به گونه‌ای رقم خورد که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با افتخار لقب سنگرسازان بی سنگر نام گرفتند.

او تاکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ۲۲ آزاده، ۶۰ شهید، ۱۲۶ جانباز و چهار هزار و ۶۱۴ رزمنده در دوران دفاع مقدس و سازندگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۲۶ مرداد سالروز عجین شدن اشک و لبخند‌ها و پیوند دهنده لحظات به یادماندنی پایان انتظار یعقوب‌ها برای وصال یوسف‌هایی است که هم‌چون پرستو‌های عاشق از قفس رنج اسارت رژیم جنایت‌کار صدام با عزت و سربلندی آزاد شدند.

۲۶ مرداد ۱۳۶۹؛ این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت نخستین مبادله اسرا میان دو کشور ایران و عراق به روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ثبت شده است.

انتهای پیام/ع

تجلیل از  آزادگان سرافراز جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار