مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۶ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارقان مسلح به دام افتادندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۶ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان مسلح در ایرانشهر

سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه محتویات داخل خودرو در ایرانشهر توسط چهار فرد مسلح ناشناس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه تیمی از مأموران مجرب پلیس آگاهی به صورت ویژه تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز و موفق شدند پس از چند روز تحقیق و تلاش مستمر مخفیگاه این چهار سارق را در یکی از محلات ایرانشهر شناسایی کنند.

سرهنگ سعادتی در ادامه گفت: با توجه به مسلح بودن سارقان تیمی از مأموران مجرب با احتیاط و به صورت نامحسوس آن‌ها را زیر نظر گرفته که پس از نیم ساعت تعقیب و مراقبت، دریافتند که آن‌ها در حال شناسایی افرادی خاص برای انجام یک سرقت مسلحانه دیگر می‌باشند که بلافاصله طی عملیات غافلگیرانه قبل از هر گونه اقدام، آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری بهمراه چهار فشنگ جنگی افزود: در این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

او با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی افزود:دستگیری سارقان توسط پلیس در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند مأموران ناجا از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

سرهنگ سعادتی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا موضوع را از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

سرگرد احسان جلالی فر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان "نیک شهر" گفت: دیشب مأموران یگان تکاوری این فرماندهی هنگام گشت زنی در محور "نیکشهر به ایرانشهر" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۵ هزار ۱۶۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان نیکشهر، ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگر در سطح جامعه می‌شود.

او از عموم شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب ۳ پاتوق معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در زابل

احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی زابل  اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در پی اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سه منزل مسکونی، در یکی خیابان‌های زابل که پاتوق افراد معتاد و ناباب شده بودند را، شناسایی و انهدام و پلمب آن‌ها را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی وارد عمل شد و این سه پاتوق را پلمپ و افراد حاضر در آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی زابل با اشاره صدور اخطار پلمب برای چهار واحد مسکونی دیگر در این محل از دستگیری ۱۳ معتاد متجاهر و خرده فروش در این عملیات و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد.

ثمره حسینی افزود: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود در صدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است لذا شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار