سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، خبر داد.

بررسی آسیب‌های ناشی از فضای مجازی با حضور آذری جهرمی در کمیسیون فرهنگیسیده فاطمه ذوالقدر سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون، اظهار کرد: در این جلسه که با حضور وزیر ارتباطات، سردار مجیدی، سردار سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی و معاون حقوقی و امور مجلس ناجا برگزار شد، مبحث فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی فرهنگی ناشی از آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

او با بیان اینکه تعداد کاربران فضای مجازی از تعداد ۳۰۰ هزار نفر به حدود ۷۰ میلیون نفر کاربر افزایش یافته است، ادامه داد: همکاری و تعامل پلیس ناجا و وزارت ارتباطات برای مقابله با جرائم سایبری در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا بر این موضوع تأکید شد که نیروی انتظامی موظف است برای برقراری از نظم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب فرهنگی در فضای واقعی و مجازی گام بردارد.

ذوالقدر اظهار کرد: در ادامه جلسه این موضوع مطرح شد که تاکنون دفاتر پلیس فتا در ۱۷۴ شهر ایجاد شده و علاوه‌ بر آن زیرساخت‌های لازم برای احداث این دفاتر در ۱۵۰ شهر دیگر نیز در حال آماده‌سازی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه جلسه نیز مباحثی پیرامون همکاری ناجا و وزارت ارتباطات مطرح و پیشنهاداتی ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار