فرماندار مهریز گفت: با راه‌اندازی ۲ واحد تولید نان صنعتی و آرد علاوه بر ایجاد اشنغال حدود ۸۰ نفر، آرد و نان استاندارد مورد نیاز مردم منطقه و مسافران را تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا زارع‌زاده‌ مهریزی  فرماندار مهریز گفت: هم اکنون ۲ واحد تولید نان صنعتی و آرد این شهرستان به علت مشکل نقدینگی و سهمیه غیرفعال است که برای بازگشایی و فعالیت مجدد آن به همکاری نهادهای ذی ربط و همچنین مسئولان استان یزد نیاز داریم.

او افزود: زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت مجدد این واحدها در منطقه وجود دارد و با راه‌اندازی این واحدها علاوه بر ایجاد اشنغال حدود ۸۰ نفر، می‌تواند آرد و نان استاندارد مورد نیاز مردم منطقه و مسافران را تامین کند.

زارع‌زاده‌ ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی برای راه‌اندازی مجدد واحدهای تعطیل شده و سرمایه گذاری جدید از جمله برنامه‌های دولت تدبیر و امید در شهرستان مهریز است.

او خاطر نشان کرد: رونق تولید و اشتغال اساسی‌ترین نیاز منطقه است و برای تحقق آن به همکاری مسئولان و بخش خصوصی نیاز است.

زارع‌زاده‌  همکاری دستگاه‌های مرتبط برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری موضوع حیاتی است که باید همه وظایف خود را در این ارتباط انجام دهند.

او نزدیکی شهر مهریز به مرکز استان، قرار گرفتن در کنار جاده اصلی شمال - جنوب کشور و همچنین برخورداری از زیرساخت‌های مناسب را مهمترین ظرفیت‌های منطقه برای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ذکر کرد.

زارع‌زاده‌ مهریزی  گفت: با پیگیری مسئولان و بر اساس سیاست‌های دولت تدبیر و امید، گرچه اقدام‌های اقتصادی و تولیدی خوبی در منطقه صورت گرفته ولی هنوز جای کار زیادی باقی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفر مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی و صنعتی آن اشتغال دارند.

انتهای پیام/ی

۲ واحد تولید نان صنعتی و آرد باز گشایی می شود

برچسب ها: اتاق اصناف ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.