تدارک ویژه ستاد مردمی اکرام غدیر اراک برای عید غدیر

ستاد مردمی اکرام غدیر اراک برنامه‌های ویژه‌ای برای عید غدیر تدارک دیده است.

تدارک ویژه ستاد مردمی اکرام غدیر اراک برای عید غدیر حسین عابدی مسئول ستاد مردمی اکرام غدیر اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: به مناسبت عید غدیر خم و دهه ولایت با همکاری مردم خیر اندیش و نیکوکار قرار است ۵۰ هزار پرس غذا درروز عید غدیر طبخ و در مساجد سطح شهراراک توزیع کند.

عابدی افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی و خدمات اجتماعی و جشن عید غدیر در روز‌های ۲۷، ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه مصادف با عید الله الاکبر غدیر و مراسم جشن از ساعت ۲۲ الی ۲۴ در بوستان ملت شهر اراک از دیگر برنامه‌های ستاد مردمی اکرام غدیر در شهر اراک است.

احمد اسدی مسئول موکب حضرت رقیه سلام الله علی‌ها شهر اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: این ۵۰ هزار پرس در قالب ۱۱۰ دیگ برنج و خورشت است که به مناسبت دهه ولایت در روز عید غدیر خم در اراک پخته و بین مردم تقسیم شود.

اسدی افزود: این غذا‌ها در آشپزخانه موکب پخته شده و با کمک جامعه معلولان و جامعه سالمندان ارک در ۳۰ مسجد شهر اراک توزیع می‌شود و همچنین در روز عید غدیر سفره اکرام نهار امیر المومنین در پارک ملت اراک انداخته می‌شود و مردم با نهار نذری پذیرایی خواهند شد.

عید غدیر خم روز اعلام ولایت امیرالمونین و جانشینی ایشان بعد از پیامبر به عنوان امام و، ولی مومنان و از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که در روایات بسیاری بر ارزش و گرامیداشت این روز تاکید شده است.

انتهای پیام / ج

برنامه‌های ویژه ستاد مردمی اکرام غدیر اراک برای عید غدیر خم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.