معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: رفع نقاط حادثه خیز و روکش آسفالت جاده‌های روستایی برای کاهش سوانح در اولویت قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: رفع نقاط حادثه خیز از کار‌های مهمی است که در دستور کار مسئولان راه و شهرسازی قرار دارد و ما هم در این زمینه حمایت لازم را صورت خواهیم داد.

فرخزاد بیان کرد: بیشترین سوانح در جاده‌های روستایی رخ می‌دهد و باید با ایمن سازی این جاده‌ها بویژه روکش آسفالت و سپس آموزش رانندگان روستایی به کاهش سوانح کمک کنیم.

او اضافه کرد: با انتقال بخشی از وظایف اداره راه به راهداری امیدواریم در حل مشکلات تسریع شود و پایش ایستگاه‌های پلیس راه و تجدید نظر در مکان یابی ضروری است.

معاون عمرانی استانداری بیان کرد: با احداث جاده‌هایی جدید نیازمند ایجاد ایستگاه‌های جدید و تغییر در مکان یابی برخی دیگر هستیم که این کار هم باید در دستور کار قرار گیرد.

فرخزاد افزود: ایستگاه‌های پلیس راه قدیمی دارای موقعیت خوبی است که می‌تواند به بخش خصوصی واگذار و از محل منابع آن برای ساخت ایستگاه‌های جدید اقدام شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: عبور کامیون‌های حمل بار معادن در جاده‌های روستایی نیز مشکل ساز شده و اضافه بار آن‌ها مشکل ساز است که باید برای آن تدبیر کرد.

انتهای پیام/ک

بیشترین سوانح در جاده‌های روستایی رخ می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.