رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشت جدید خود نوشت:«اقتدار دستگاه قضا می‌تواند به عنوان نماد اقتدار ملی، فضای لازم را برای «رونق تولید» فراهم کند.»

اقتدار دستگاه قضا می‌تواند بعنوان نماد اقتدار ملی ، «رونق تولید» را فراهم کند

به گزارش  حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی کوتاه که در کانال شخصی خود در پیام‌رسان سروش منتشر شده پیرامون تحولات این روز‌های دستگاه قضا نوشته است: هرچند زمان زیادی از آغاز تصدی آیت‌الله رئیسی بر مسند ریاست دستگاه قضا نمی‌گذرد با این حال همه ناظران منصف براین باورند مسیری که ایشان آغاز کرده است در این شرایط بسیار با اهمیت است. این مسیر درصورت همراهی دیگر قوا می‌تواند به یک تحول چشمگیر در حوزه قضایی کشور منتج شود و به تحقق یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی یعنی دستیابی به «عدالت» یاری رساند.

در ادامه این یادداشت آمده است: برخورد بدون مماشات با مفسدین اقتصادی به ویژه دانه درشت‌ها، آغاز تحول ساختاری در قوه قضائیه، ارتقای همکاری‌ها با سایر قوا و نهادها، حضور در متن مردم به ویژه جامعه بزه‌دیدگان و آشنایی با مشکلات آن‌ها از نزدیک، بسیار مهم جلوه می‌نماید.

سردار جلالی در بخش دیگری از  یادداشت  خود آورده است: از طرف دیگر تقویت اقتدار دستگاه قضا در برابر مجرمین و گسترش رافت اسلامی برای مردم، رسیدگی به جرایم برخی از نیرو‌های قوه قضائیه و صدور حکم برای این افراد بدون درنظر گرفتن جایگاه آنها، حمایت از آزادی رسانه‌ها و حقوق شهروندی و... همه و همه نشانه‌هایی است از گشودن «مسیری تازه» در فضای قضایی کشور و تقویت «سرمایه اجتماعی» نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید می‌کند: بدون شک استمرار این رویکرد می‌تواند بسیاری از تهدیدات به ویژه عملیات‌های روانی دشمن در «جنگ ترکیبی» که تلاش دارد در کشور القای یاس و ناامیدی کرده و چهره نظام مقدس اسلامی را تخریب کند برطرف ساخته و از طرف دیگر اعتماد بین مردم و حاکمیت اسلامی را بیش از پیش تقویت نماید.

سردار جلالی در این یادداشت تصریح می‌کند: از سوی دیگر اقتدار دستگاه قضا می‌تواند بعنوان نماد اقتدار ملی، فضای لازم را برای «رونق تولید» فراهم کرده و با ایجاد امید در دل تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی این تضمین را به آن‌ها بدهد که امنیت کسب و کار و فعالیت اقتصادی آن‌ها محترم، مشروع و مورد حمایت نظام است.

در پایان این یادداشت آمده است: این اقتدار همچنین به آن‌هایی که سعی دارند مانعی در برابر تولید ملی باشند پیام هشدار خواهد بود که عملکرد آن‌ها رصد شده و با اقدامات مجرمانه آن‌ها برخورد خواهد شد. در واقع یکی از الزامات مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، برخورد قاطع و دقیق و به موقع با فساد و فاسد اقتصادی بعنوان ستون پنجم دشمن است که این آهنگ خوب نشان از آن دارد. ان‌شاءالله شاهد اعتلای عدالت اسلامی در پرتو این حرکت انقلابی و اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.