خبر بد برای هواداران استقلال و پرسپولیس

طبقه دوم ورزشگاه آزادی هنوز آماده نشده است و هواداران نمی‌توانند از آن استقاده کنند.

خبر بد برای هواداران استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتبال ایران از پنج شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و گابریل کالدرون آرژانتینی در تلاش است تا مقابل زردپوشان جمی به پیروزی برسد.

ورزشگاه آزادی یکی از ورزشگاه‌هایی است که مورد تایید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای انجام بازی‌های لیگ قرار گرفته و اقدامات امنیتی آن زودتر از سایر شهر‌ها انجام شده و استاندارد‌های سطح بالایی در آن رعایت شده است تا دیگر اتفاقاتی مانند دیدار پرسپولیس - سپاهان در آن رخ ندهد.


بیشتر بخوانید: محمودزاده: بلیت فروشی الکترونیکی مخصوص رقابت‌های لیگ برتر است/ برخی ورزشگاه‌های لیگ یک امکانات ابتدایی را هم ندارند


البته سازمان لیگ تنها اشکالی که تاکنون به ورزشگاه آزادی گرفته، گیت گذاری طبقه دوم است که هنوز انجام نشده و به نظر می‌رسد زمان می‌برد تا این اتفاق رخ دهد و به همین دلیل تا این اتفاق رخ ندهد، هواداران اجازه حضور در طبقه دوم ورزشگاه آزادی را ندارند.

همچنین سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرده بود که دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در حالی برگزار می‌شود که طبقه دوم خالی می‌ماند، اما امکان دارد حتی در دربی میان استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم نیز هواداران نتوانند در طبقه دوم حضور یابند.

لازم به ذکر است، ورزشگاه آزادی در هفته دوم میزبان دیدار استقلال تهران و فولاد خوزستان است و در هفته سوم نیز شاگردان کالدرون در آزادی میزبانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

زمان شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر همچنان نامشخص است

شرط جدید فدراسیون فوتبال برای آغاز لیگ برتر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از سازمان لیگ فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
تیم والیبال دختران ما درمقابل کره جنوبی، مانند بچه دبیرستانهایی که تازه والیبال یاد گرفتند!!! ظاهر شدند؟؟!! ومسلما بازی رابااختلاف زیادباختند؟؟!!! شایددر بازیهای دیگه شون بهتر وپیروزمندانه بازی کنند؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محلوجی
۱۴:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
خب که چی
آخرین اخبار