صدا و سیمای مرکز گیلان در بیست و دومین جشنواره مراکز استان‌ها خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، صدا و سیمای مرکز گیلان در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی حائز ۱۲ رتبه برتر شد.

رتبه بهترین گزارش خبری در بخش ویژه خدمات نظام به مریم دورباش خبرنگار معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان رسید.

همچنین در بخش جنبی دفاع مقدس، فهیمه هاشمی خبرنگار معاونت خبر صداوسیمای مرکز گیلان با گزارش ویژه خبری تولد آسمانی با موضوع شهید مدافع حرم بابک نوری هریس به رتبه برتر دست یافت.

همچنین فهیمه هاشمی و ایمان حقی پور در بخش فضای مجازی معاونت خبر در طراحی صفحه اینستاگرام حائز رتبه سوم شدند.

معاونت صدای صدا و سیمای مرکز گیلان هم ۴ رتبه برتر بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی را از آن خود کرد.

نمایش رادیویی آسانسور به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی آذری، مریم واحد نویسنده برنامه جوان، برنامه رادیویی گیل گردش به تهیه کنندگی حسین صدیقی و برنامه رادیویی مینی فیچر با موضوع کارآفرینی به تهیه کنندگی مشترک صدف پیشه احسان و معصومه همتی حائز رتبه برتر این جشنواره شدند.

معاونت سیمای صدا و سیمای مرکز گیلان هم ۲ رتبه برتر بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی از آن خود کرد.

سید احمد قدسی مجری برنامه تلویزیونی در مسیر توسعه عنوان بهترین مجری مرد این جشنواره را در بخش ترکیبی کسب کرد.

همچنین مستند آخرین پناه در بخش موضوع منابع طبیعی و جنگل تولیدی معاونت سیمای صداوسیمای مرکز گیلان هم رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز گیلان هم از جوایز بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی بی نصیب نماند.

عنوان رتبه برتر این جشنواره به پادکست شهر رشت به تهیه کنندگی عرفان شهبازی و همچنین فیلم کوتاه چهل برگ با موضوع دفاع مقدس اثر بهرام امانی رسید.

در بخش موسیقی ارکسترال هم عنوان برتر به رضا فدایی، آهنگساز اثر هنری میهن با موضوع چهل سالگی انقلاب رسید.

خواننده این اثر ارسلان زمان زاده است و شعر آن از عبدالرضا رضایی پناه بود.

انتهای پیام/ع

درخشش صدا و سیمای مرکز گیلان در بیست و دومین جشنواره مراکز استان‌ها

برچسب ها: صدا و سیما ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.