معاون مستعفی باشگاه استقلال تهران به حواشی پیش آمده در روز‌های اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خطیر معاون مستعفی باشگاه استقلال تهران در خصوص حواشی جلسه دیروز در این باشگاه، بیان کرد: من نمی‌خواستم صحبتی انجام دهم، اما برای حقانیت خودم حرف می‌زنم تا هواداران بدانند پس از بیرون آمدن من از استقلال چه جریانی در این باشگاه ادامه دارد. به خاطر فشار‌هایی که از یک سری رسانه‌ها درست می‌شود و در فضای مجازی نیز گسترش می‌یابد من از استقلال بیرون آمدم، اما نمی‌دانم چرا برخی از دوستان می‌ترسند و با این که من بیرون آمدم هنوز این فشار‌ها وجود دارد  و واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند.

خطیر: آقای صادقی، چون نگذاشتم به استقلال برگردی، آدم بدی هستم؟ نمی‌شود که هر کسی به خانه ام آمد، پاسخگو باشم

به خلیل زاده گفتم جلسه ای برای بررسی مسائل مالی برگزار کنیم

خطیر ادامه داد: دیروز مسئله‌ای اتفاق افتاد و رسانه خاصی این مسئله را به صورت وارونه مطرح  می‌کند. می‌توان از مدیرعامل و ریاست هیئت مدیره هم این موضوع را پیگیری کرد. درحالی که هر ۲ نفر به استقبال من آمدند و حتی روبوسی کردیم. از خلیل زاده خواستم با توجه به این که شاید بخواهم به خارج از کشور بروم، مسائل مالی که وجود دارد را ببندیم و اگر نیاز است توضیحاتی را هم ارائه کنم.


بیشتر بخوانید: دعوا در باشگاه استقلال بالا گرفت


حسابدار باشگاه استقلال شرایط روحی خوبی نداشت

خطیر درباره این که حسابدار باشگاه در این جلسه قهر کرده است گفت: در جلسه‌ای خلیلی و خلیل زاده و من حضور داشتم که درباره جزئیات این جلسه نمی‌خواهم صحبت کنم که در آن جلسه متوجه شدم خلیلی یک گاردی نسبت به من دارد و در یکی ۲ مورد صحبت‌هایی خارج از ادب از سوی او مطرح شد که برای من هم جای تعجب داشت. پیگیری کردم و فهمیدم که شرایط روحی و روانی خوبی به خاطر مریضی دخترش نداشته است  و بعد‌ها در جایی خواندم که من اقدام به پرتاب وسیله‌ای در این جلسه کردم.

ماجرای جلسه دیروز برعکس منتشر شده است

خطیر گفت: دقیقا این اتفاق برعکس رخ داده است و خلیل زاده به عنوان شاهد می‌تواند حرف‌های من را تایید کند و خلیل زاده از کار این خانم جا خورد. حالا چرا آن خبرگزاری ماجرا را این چنین منعکس کرده است برای من جالب بوده و باید بگویم که در این چند روز ۳ بار علیه من مطلبی را منتشر کردند. همین خبرگزاری در ماجرای پاتوسی چه فشار‌هایی به باشگاه و شخص من وارد کرد. درآن جلسه هم من سرم را حتی بالا نمی‌آوردم.

خطیر: آقای صادقی، چون نگذاشتم به استقلال برگردی، آدم بدی هستم؟ نمی‌شود که هر کسی به خانه ام آمد، پاسخگو باشم

چون نگذاشتم صادقی به استقلال برگردد، آدم بدی هستم؟

خطیر با اشاره به صحبت‌های امیرحسین صادقی و انتقادهایش، گفت: این دوست عزیز مان چرا واضح صحبت نمی‌کند؟ این شخص چندین بار با من صحبت کرد که به استقلال برگردد. اگر صادقی به استقلال برمی گشت، من آدم خوبی بودم؟ حالا عنوان می‌کند که من از روی سکو درباره بازیکنان استقلال صحبت کردم. باید بگویم که وقتی به ورزشگاه می‌رفتم احساس نمی‌کردم که مدیری از استقلال هستم و فتحی بار‌ها به من می‌گفت در استادیوم کنار من نشین، چون اگر استقلال گل بزند، تو آبروی ما را می‌بری. مثلا در بازی با سپاهان که دقیقه ۹۷ گل زدیم نمی‌دانم روی دوش چه کسی پریده بودم.


بیشتر بخوانید: صادقی: کدام بازیکن استقلال الگوی جوان‌هاست؟/ فتحی درباره جذب بازیکن شفاف‌سازی کند/ مگر در زمان مذاکره با استراماچونی می‌خواستند خیار بخرند؟!


ناراحتی استراماچونی به خاطر رفتن من نیست

خطیر درخصوص این که استراماچونی به خاطر رفتن او از استقلال ناراحت است، گفت: نه چنین چیزی حقیقت ندارد و استراماچونی اگر می‌خواست به خاطر من استعفا بدهد، فردای استعفای من، او نیز استعفا می‌داد. استراماچونی حرفه‌ای است و به خاطر یک شخص، یک باشگاه را رها نمی‌کند. یک سری امکانات باید برای او فراهم می‌شد  البته مجموعه مدیریتی باشگاه هم حق دارد. تصور کنید یک خودروی بنز را در جاده خاکی استفاده کنیم. این گونه نمی‌شود کار کرد.

خطیر: آقای صادقی، چون نگذاشتم به استقلال برگردی، آدم بدی هستم؟ نمی‌شود که هر کسی به خانه ام آمد، پاسخگو باشم

در استقلال و پرسپولیس منابع مالی نداریم

او افزود: استراماچونی در باشگاه‌های بزرگی کار کرده است و امکانات می‌خواهد. البته من هم تلاش باشگاه را دیدم  هرچند که در فوتبال همیشه مشکل منابع وجود دارد. در استقلال و پرسپولیس منابع مالی نیست، اما حجم بسیار زیادی از انتظارات وجود دارد. مشکلات در باشگاه‌های کوچک به این شکل وجود ندارد. ۱۰ روز دیگر مشکل مجوز‌های حرفه‌ای هم به وجود خواهد آمد که آن هم کار سختی خواهد بود چرا که به خدا استقلال و پرسپولیس منابع مالی ندارند.

هیچ مذاکره ای بعد از رفتنم با بازیکنان انجام ندادم

خطیر درمورد اینکه گفته می‌شود، او با یک بازیکن عراقی در حال مذاکره است، گفت:  این دروغ محض است. این حرف‌ها کار همان آقایانی است که من در کنفرانس مطبوعاتی درباره شان صحبت کردم، به این دوستان دوباره باید بگویم که به خدا از استقلال رفتم و نمی‌دانم که از چه چیزی می‌ترسند. چرا زمانی که در استقلال بودم علیه من جریان سازی کردند و همچنان به آن ادامه می‌دهند و در زمان حضورم دست این آقایان را در باشگاه قطع کردم. من چه کاره استقلال هستم که بخواهم با بازیکنی مذاکره کنم. یکی از اقوام این بازیکن عراقی مریض بود و به این خاطر به ایران آمد. من ارتباط بسیار خوبی حتی با بشار رسن بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس دارم و به واسطه ارتباطم با طارق همام با این بازیکن عراقی دیداری داشتم، اما مصطفی محمد با باشگاه عراقی قرارداد دارد و نمی‌تواند به استقلال بیاید مگر بابت هر مهمانی که به خانه من می‌آید باید پاسخگو باشم یا مثلا می‌خواهم با او قرارداد ببندم؟  

خطیر در پایان گفت: من از استقلال رفتم و قصد بازگشت ندارم.


انتهای پیام/

اظهارات علی خطیر پیرامون حواشی این روزهای استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار