آیین تودیع و معارفه نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در تالار سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه نماینده، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم روز یکشنبه طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان نماینده جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمد یوسفیان نماینده سابق نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی کرمانشاه تودیع و به جای او حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان نماینده جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه معرفی شد.

نماینده سابق، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در ادامه این جلسه بیان داشت: در طول ۶ سال خدمتم ۵۰ روحانی و ۲۷ ناظر شرعی در ۱۸ کشتارگاه استان حضور داشتند تا بر کشتار استان نظارت داشته باشند.

حجت الاسلام یوسفیان در ادامه به برگزاری ۸۰ دوره آموزشی و رسیدگی به ۳۲۶ پرنده تخلف اداری خبر داد و اظهار داشت: ۲۳۶ پرونده تخلف از این تعداد محکومیت و ۸۸ پرونده برائت شده است.

وی همچنین از برگزاری ۱۴۵ جلسه هیات اراضی خبر داد که منجر به احیای اراضی طبیعی، واگذاری و خلق ید شده است.

یوسفیان در ادامه به برنامه‌های فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر برپایی نماز اشاره کرد و گفت: کرمانشاه در طول این ۶ سال همواره جزء چهار استان برتر کشور بوده است.

انتهای  پیام/ز

 

نماینده جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.