مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۷ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با حضور فیزیکی و نامحسوس در ساعات مختلف و اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را در هنگام سرقت گوسفند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان افزود: متهم به ۱۰ فقره سرقت احشام در شهرستان اردکان اقرار و طی تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد.

کشف میلیاردی کالای قاچاق در یزد

سرهنگ محمدرضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزدگفت: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق ماموران پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل خودرو‌های سنگین در محور‌های ورودی یزد یک دستگاه تریلی مان را برای بازرسی متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی که از استان‌های جنوبی عازم یزد بود ۴۰۰ قلم لوازم یدکی قاچاق خودرو را کشف که کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حناساب ضمن اشاره به دستگیری ۳ متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف ۱۵۸ کیلو تریاک و ۲۹ کیلوگرم حشیش در یزد

سرهنگ علی افخمی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزدگفت: با کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد مشخص شد که سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به این استان را دارند.

 ضمن اشاره به تشکیل ۲ تیم عملیاتی افزود: ماموران پلیس هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های فرعی خودروی پژو مربوط به قاچاقچیان را شناسایی و آن را متوقف کردند.

او ضمن اشاره به دستگیری ۳ نفر از قاچاقچیان ادامه داد: در بازرسی از خودروی آن‌ها ۱۵۸ کیلو تریاک و ۲۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.

افخمی  افزود: قاچاقچیان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کشف ۱۶ راس دام قاچاق از سوی پلیس راه یزد

سرهنگ مسعود قانعی سرپرست پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه یزد- طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیونت فوتون را به علت تخلف رانندگی متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس راه پس از بررسی‌های لازم متوجه شدند این خودرو حامل ۱۶ راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی است که به همین منظور خودرو توقیف شد.

سرهنگ قانعی گفت: محموله کشف شده تحویل دامپزشکی و متهم به مراجع انتظامی تحویل داده شد.

کشف ۴۵۰ میلیون ریال تخمه قاچاق در خاتم

سرهنگ غلامرضاکشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف ۴۵۰ میلیون ریال تخمه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

او گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس شهرستان خاتم در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان که از استان‌های جنوبی عازم مرکز کشور بود مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ کشوری تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم تخمه قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.