مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام از بهره مندی ۱۶۳۴ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در هفته دولت خبر داد

بهره مندی ۱۶۳۴ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در هفته دولت

عباس شمس الهی مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: عملیات گازرسانی به ۲۷ روستای استان ایلام در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

او افزود:بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح گاز رسانی به این روستا‌ها اعتبار هزینه شده که با بهره برداری از آن یک هزار و ۶۳۴ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

شمس الهی اضافه کرد: برای گاز رسانی به این روستا‌ها ۱۱۳ کیلومتر شبکه گاز رسانی اجرا شده و تعداد یک هزار و ۳۹۷ علمک در حال نصب می‌باشد.

او با بیان اینکه گاز رسانی به ۷۰ واحد گاوداری، مرغداری، خانه باغ، گلخانه صنعتی، ذرت خشک کنی و واحد‌های صنعتی تولیدی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد بیان کرد:با گاز رسانی به این طرح ها  ۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب گاز طبیعی بجای سایر سوخت‌ها جایگزینی شده و برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شمس الهی با اشاره به اینکه گاز رسانی به شرکت آج راه غرب هلیلان (کارخانه آسفالت)، گاز رسانی به کارخانه آسفالت شهرداری دهلران و گازرسانی به کارخانه آسفالت تعاونی۱۴۴ مهران در هفته دولت بهره برداری می‌رسند اضافه کرد: برای این طرح‌ها بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/غ

بهره مندی۲۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز طبیعی

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.