جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی منطقه الجعمله در استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

ائتلاف متجاوز سعودی منطقه الجعمله در استان صعده یمن را هدف قرار دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی در دو نوبت منطقه الجعمله از توابع مجز در استان صعده یمن را بمباران کردند.

عربستان سعودی که در پی حملات پهپادی اخیر نیروهای انصارالله به خاک این کشور به خشم آمده و شکستش در جنگ یمن قطعی شده است، با بمباران مناطقی در یمن تلاش می‌کند اندکی از عصبانیت خود بکاهد.

همچنین برخی منابع رسانه‌ای اعلام کردند در پی تیراندازی به یک مقر در منطقه حاشد از توابع المنصوره در شهر عدن یمن، یک نظامی کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

این مقر پیش از این، مقر امنیتی سیاسی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
تمامی پالایشگاهی نفتی و گازی و مخازن نفت و گاز سعودی های سقوطی و تمامی پایگاهای نظامیشون را در یک حمله گسترده و همه جانبه پهپادی نابود کنید و بعد با یه حمله گسترده همه جانبه عربستان سعودی های خائن و سفاک و فاسد و فاسق جانیان جنایتکاران شکنجه گراران دزد منافقین کافرشدگان صهیونیستی آمریکایی را فتح به عربستان حجاز امت حزب الله تحویلشان دهید و هم زمان با یک حمله همه جانبه گسترده فلسطین اشغالی و قدس شریف و مظلومان را فتح کنید از وجود نکبتهای صهیونیستهای اشغالگر تا در جهان اسلام ناب محمدی ص آرامش و امنیت و صلح و رفاه و عدالت اسلامی قرآنی برابری و برادری و اتحاد و یکپارچگی و هماهنگی تشکیل شود و استقرار و استمرار یابد انشاءالله . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار