آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با تقدیر از ۷ برگزیده در شهرستان خوشاب برگزار شد.

تجلیل از برگزید‌های جشنواره کتابخوانی رضوی در خوشاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین شهرستان و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و جمعی از شرکت کنندگان جشنواره در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان خوشاب برگزار شد.

حسن ابارشی فرماندار شهرستان خوشاب در آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی گامی مهم در کسب معارف حقیقی و الهی اهل بیت به ویژه حضرت رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت جواد (ع) بر اساس منابع مستند و متقن و معتبر است و این جشنواره می‌تواند در عصری که منجر به تغییر سبک زندگی غیر اسلامی و ایرانی شده است با معرفی کتاب‌های خوب مروج سبک زندگی رضوی شود.

او ادامه داد: ایران کشوری دارای تمدن و فرهنگ غنی‌ای است و شکوفایی تمدن نوین ایرانی اسلامی با کتاب و کسب معارف اهل بیت به عنوان پیشوایان هدایت شکل می‌گیرد.

فرماندار شهرستان خوشاب با تاکید برعدم استفاده صحیح از فضای مجازی و آثار مخرب آن تصریح کرد: قدم زدن در ساحل امن کتاب و حتی لمس کردن برگ‌های کتاب یکی از مفرج‌ترین و لذیذترین مکان‌ها برای بهره بردن از فرصت‌های باقی مانده عمر است و ان شاءلله همه مردم بویژه کودکان و نوجوانان این عنصر تغییر آفرین توسعه فرهنگی یعنی کتاب را از یاد نبرند.

قدرت الله کشوری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب نیز در مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی همه مدیران ادرات، سازمان‌ها و نهاد‌ها در برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی را برای همه دلدادگان و علاقه‌مندان به معارف الهی اهل بیت نبوت فراهم آورد که از سرچشمه فیض ربوبی عالم آل محمد حضرت رضا (ع) و کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) بهره ببرند و عطش جان‌های شیفته خود را با کمال علم و ایمان فرونشانند.

او با اشاره به آمار شرکت کنندگان افزود: مردم ولایت مدار شهرستان خوشاب با حضور چشمگیر خود در جشنواره ارادت و علاقه خود را به ساحت نورانی امام رضا (ع) نشان دادند، بطوریکه در بخش خانوادگی شهرستان خوشاب با تعداد ۸۴۹ نفر رتبه ۱ استان خراسان رضوی را کسب کرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب ادامه داد: بخش پویش جشنواره کتابخوانی رضوی بخش جذاب و مورد استقبال کودکان و نوجوانان بود و که در تقویت اعتماد به نفس و رفع کمرویی موثر است.

کشوری با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۷۶۴ نفر بوده، افزود: قطعا همراهی و همدلی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها در جذب این مشارکت موثر بوده که کمال تشکر و قدر دانی را از ایشان داریم.

انتهای پیام//ع. ظ



شکوفایی تمدن ایرانی اسلامی با کتاب میسر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.