«فراس الیاسر» اعلام کرد در دو ماه گذشته آمار نیرو‌های آمریکایی در عراق افزایش یافته است و ضرورت دارد این نیرو‌ها از کشور خارج شوند.

عضو شورای سیاسی جنبش النجباء: نیروهای آمریکایی باید هرچه سریع‌تر از عراق خارج شوندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «فراس الیاسر» عضو شورای سیاسی جنبش النجبای عراق در واکنش به انفجار انبار مهمات پادگان صقر در جنوب بغداد، با تاکید بر ضرورت تسریع در خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق گفت: نیاز امروز عراق وجود هم پیمانی قابل اعتماد ودر عین حال غیرهم پیمان با رژیم صهیونیستی است.

فراس الیاسر در گفت‌وگو با المیادین اعلام کرد شواهد نشان می‌دهد نیرو‌های آمریکایی همواره بخش‌هایی از بسیج مردمی و نیرو‌های امنیتی را هدف قرار داده‌اند، سئوال اساسی این است که ضعف حاکمیت عراق بر آسمان خود به چه دلیلی است؟

وی ادامه داد، اطلاعات به دست آمده حاکی است در دو ماه گذشته آمار نیرو‌های آمریکایی در عراق افزایش یافته است و ضرورت دارد این نیرو‌ها از کشور خارج شوند.

الیاسر گفت: با استفاده از تریبون المیادین خطاب به نخست‌وزیر، کابینه و پارلمان عراق می‌گویم باید در خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق تسریع شود‎‎. کندی در این زمینه به سود کشور و مردم ما نیست.

وی افزود: هر گونه سستی ممکن است موجب افزایش حملات به ارتش و بسیج مردمی شود، تصمیم گیری در این زمینه می‌تواند نیرو‌های آمریکایی را محدود نماید، اما همچنان سوال اساسی این است که اگر چنین تصمیمی اتخاذ شود آیا آمریکا بدان عمل خواهد کرد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار