رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و به همت خیران یزدی شش نفر از محکومین جرائم غیر عمد در استان یزد آزاد شدند.

اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از آزادی شش نفر از محکومین جرائم غیر عمد به همت خیران یزدی در استان  خبر داد و گفت: این خیران برای آزادی شش نفر از جرائم غیر عمد هفتاد میلیون تومان کمک کردند.

او افزود: در دهه امامت و ولایت  برای آزادی دوازده نفر از محکومین مالی غیر عمد بیش دوازده میلیارد ریال فراهم شد.

رئیس ستاد دیه استان یزد ادامه داد: با هماهنگی و همکاری شورای حل اختلاف زندان‌ها و مددکاری زندان استان، شکات بیش از ۷۰۰ میلیون تومان  گذشت کردند.

افشون گفت: از ابتدای امسال تا کنون با همت خیران استان ۷۲ نفر از محکومین جرائم غیر عمد آزاد شدند که برای آزادی این تعداد ۱۶ میلیارد ریال  فراهم شد.

رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: در حال حاضر برای آزادی حدود ۳۲۳ نفر در زندان‌های استان بیش از یکصد میلیون تومان نیاز است که خوشبختانه با  صلح و سازش ستاد دیه استان   نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان  آن فراهم شده است.

امیدواریم با همتی که خیرین نسبت به محکومین جرائم مالی غیر عمد  و گذشتی که شکات از این مبلغ دارند زمینه آزادی ۳۲۳ نفر از زندانیان غیر عمد فراهم شود.

انتهای پیام/ی

شش نفر از محکومین جرائم غیر عمد در استان یزد  آزاد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.