آمد وشد خودروها هم اکنون در جاده های مازندران پرحجم است و محدودیت ترافیکی جاده چالوس تا اطلاع ثانوی لغو شد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز و چالوس مقطعی، پرحجم و نیمه سنگین است.

او با بیان اینکه آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های کیاسر، سوادکوه ومحدوده درون شهری روان است، افزود: هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین از ساعت ۶ صبح امروز تا صبح فردا در جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ علیرضا قدمی به بار ترافیکی جاده چالوس ورود بالای  خودورها در این مسیر اشاره کرد و افزود: یکطرفه شدن جاده چالوس از کرج به مرزن آباد و بالعکس تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

او از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.