سرانجام جونیور مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس همراه با بازیکنان این تیم تمرین کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان تاریخ آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اعلام و قرار شد دیدار افتتاحیه لیگ بین تیم‌های پرسپولیس - پارس جنوبی‌جم ۳۱ مردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهان جذب یک مهاجم خارجی بود و توانست پیش از شروع لیگ نوزدهم خوزه جونیور برزیلی را جذب کند.

معمای شماره ۷ پرسپولیس


بیشتر بخوانید: افتتاحیه لیگ برتر فوتبال در دوره نوزدهم با تکرار دیدار پایانی لیگ هجدهم


این بازیکن برزیلی روز گذشته در تمرین پرسپولیس حاضر شد. جونیور در تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن شماره ۷ را بر تن می‌کند. ابتدا این بازیکن خواهان پیراهن شماره ۹ یا ۹۹ پرسپولیس شد، اما زمانی که دید پیراهن شماره ۷ خالی است اعلام کرد که در لیگ نوزدهم از این شماره استفاده خواهد کرد.

خیلی از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که پیراهن شماره ۷ این تیم بعد از علی پروین اسطوره سرخپوشان پایتخت نفرین شده و هر بازیکنی که آن را بر تن کند عملکردی در حد ستاره نخواهد داشت.

حال باید دید جونیور که پیش از حضور در تهران قول گلزنی به هواداران پرسپولیس داده است می‌تواند طلسم شکنی و به قول خود وفا کند یا خیر.

گفتنی است هنوز مجوز بازی جونیور در لیگ برتر فوتبال ایران صادر نشده است، اما طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس ITC این بازیکن پیش از دیدار افتتاحیه لیگ صادر می‌شود.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران


دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پارس جنوبی پنج شنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۹:۱۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
پیشنهاد می کنم شماره 7 این تیم فقط برازنده داور مسابقه هست و بس..اونه که نقش کلیدی و اسطورگی تو برد و باخت این تیم داره!!
آخرین اخبار