دانشگاه پیام نور میزان شهریه هر ترم دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را اعلام کرد.

متوسط شهریه هر ترم دانشگاه پیام نور چقدر است؟به گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دانشگاه پیام نور؛ حسن علیزاده، معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اظهار کرد:  رفع مشکلات اقتصادی و فراهم کردن امکان ادامه تحصیل برای تمامی دانشجویان به ویژه در مناطق کم برخوردار از مهم‌ترین اولویت امسال این دانشگاه  بوده است.
 
او افزود: دانشگاه در اقدامی جدید امکان اختصاص تسهیلات وام شهریه را برای دانشجویان بدهکار در سنوات گذشته نیز فراهم کرده و این دسته از دانشجویان می‌توانند با مراجعه به بانک‌های انصار و قرض الحسنه مهر ایران از وام شهریه تحصیلی برخوردار شوند.

دانشگاه پیام نور،کمترین میزان شهریه تحصیلی را اخذ می‌کند

علیزاده با بیان اینکه دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه‌های شهریه بگیر، کمترین میزان شهریه تحصیلی را اخذ می‌کند، افزود: دانشجویان با استفاده از وام شهریه می‌توانند ضمن پرداخت شهریه کامل تحصیلی خود، در بازه طولانی ۴۸ ماه نسبت به بازپرداخت اقساط وام اقدام کنند.
بیشتر بخوانید: جزییات نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور + پاسخ به سوالات متداول
متوسط شهریه هر ترم دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ۶۵۰ هزار تومان، در مقطع کارشناسی ارشد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در مقطع دکتری تخصصی ۷ میلیون تومان است.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۱۲:۴۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
شهریه ثابت رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی چقدرهست؟
و متغیر که براساس انتخاب واحده تقریبا چقدمیشه؟ واحدهای عملی چقدرمیشن؟
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۸:۲۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
دانشگاه پیام نور برای رشته های علمی و مهندسی ظرفیت کمی داره به همین دلیل دانش آموخته ها برای ادامه تحصیل مجبورند به سایر دانشگاه ها مراجعه کنند پس بهتره از اول در پیام نور تحصیل نکنید و اگر قصد قبولی در مقطع دکترا دارید به جز رشته های انسانی شانسی برای ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور و قطعا دانشگاه های دیگر نخواهید داشت یکی از دلایل پایین بودن شهریه دروه کارشناسی پیام نور همین موضوعه تا بتونن با این ترفند تعداد دانشجوهاشون را افزایش بدن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
وقتی کلاسی برگذار نمیشه، چرا اینقد پول از دانشجوها میگیرید؟ چرا هیچکس به داد ما نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینقد که شهریه های پزشکی گرونه دیگه اصلا امیدی برای درس خوندن نداریم خوش به حال اونایی که پول کافی برای رفتن به دانشگاه های پزشکی رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۰۱:۰۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
اصلا من نمی دونم مثلا دانشجوی کارشناسی ارشد پیام نوری که همه درسهاش رو خودش بدون استاد و کلاس می خونه آخر ترم فقط میره یه آزمون تستی میده که اونم براش بلافاصله کامپیوتری تصحیح می کنن یعنی این وسط فقط اون دانشجو بیچاره ست که تنهایی اون همه کتاب رو بی کمک استاد خونده و امتحان داده، چرا باید ترمی 2 تا 3 میلیون شهریه بده؟؟ واقعا این سوال ذهنم رو مشغول کرده
این هزینه اون هم هر ترم دقیقا بابت چه چیزی از دانشجوی بیچاره گرفته میشه؟ نه هزینه مکان و کلاسی هست نه استاد و جزوه و .. فقط یک آزمونی ازش پایان ترم میگیرن والسلام... آیا این میزان شهریه پول زور نیست؟ ؟
ایکاش گزارشی در این مورد تهیه می کردید
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه
۱۶:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
اگه ریگی توی کفشت نیست، دقیقا مبلغ شهریه رو اعلام کن؛ نه اینکه متوسط و میانگین بگی
نمیدونم برای چی، اصلا در این زمینه هیچ کجا شفاف سازی نمیشه!
من که دانجو پیام نورم اصلا نمیدونم شهریه دقیق به ازای هر واحد چنده و چه شکلی حساب میشه
لابد نفع آقایون در اینه که مبلغ دقیق رو هیچ جا اعلا نکنن
Germany
ناشناس
۱۷:۰۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
متوسط شهریه 850 تا یک میلیون تومانه، تازه این برای علوم انسانیه! شهریه ثابت هم طی دو سال 100 گران شده!
آخرین اخبار