رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده گفت: هم اکنون به دلیل ثبات نرخ ارز، قیمت مواد شونده در بازار ثابت است.

قیمت مواد شوینده در بازار ثابت است/ فعالیت ۱۵۰ واحد رسمی در تهرانعلیرضا رضایی قهرودی، رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بازار مواد شوینده اظهار کرد: هم اکنون قیمت مواد شونده در بازار ثابت است.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده با بیان اینکه قیمت ارز کاهش پیدا کرده و دلیلی بر افزایش قیمت آن در بازار وجود ندارد تصریح کرد: پیش بینی نمی‌شود که قیمت مواد شوینده افزایش پیدا کند.


بیشتر بخوانید: صادرات مواد شوینده به عراق، افغانستان و سوریه / تولید بیش از ۹۰ نوع پاک کننده در کشور 


به گفته قهرودی، ۱۵۰ واحد صنفی رسمی در این حوزه در تهران فعالیت می‌کنند.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده تاکید کرد: خوشبختانه توانسته ایم کمبود‌های موجود در بازار (مواد اولیه) را مرتفع کنیم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

قهرودی با تاکید بر اینکه کیفیت مواد شوینده در بازار مناسب است و می‌تواند قابل رقایت با دیگر کشور‌ها باشد اظهار کرد: این موضوع سبب می‌شود که دست دلالان و سودجویان در بازار کوتاه شود.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک‌کننده گفت: مواد شوینده به کشور‌هایی همچون عراق و افغانستان صادر می‌شود.

قهرودی افزود: فعالان حوزه موادشونده و پاک کننده همانند سایر صنایع، در جهت تحقق رونق تولید گام‌های بلندی برداشته اند که امیدواریم تا پایان سال این مهم، محقق شود.

انتهای پیام/

کیفیت مواد شوینده در بازار مناسب است و می‌تواند قابل رقایت با دیگر کشور‌ها باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار