ملی پوش بوکس کشورمان درباره وضعیت خود توضیحاتی داد.

امید احمدی صفا ملی پوش بوکس کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت های قهرمانی جهان بیان کرد: به مسابقات قهرمانی جهان روسیه نمی‌رسم چرا که روادید ۳ ماهه دارم. تیم ملی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و تعدادی از ملی پوشان از تجربه‌ی خوبی برخوردارند. امیدوارم تیم ملی  بتواند از نتایج خوبی در  رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کند. باید قبول کرد که رقابت‌های قهرمانی جهان یک میدان بزرگ است که ملی پوشان به آن نیاز دارند. هر چه تعداد تورنمنت‌ها و اردو‌های مشترک زیاد باشد تاثیر مثبتی روی عملکرد تیم می‌گذارد. قهرمانی جهان هم اردو مشترک و هم تورنمنت  محسوب می شود چرا که زمانی که بازیکنان شکست بخورند در روز‌های بعد با تیم‌های دیگر تمرین می‌کنند.


بیشتر بخوانید: احمدی صفا به مسابقات قهرمانی جهان بوکس نمی‌رسد


او درباره حضور خود در ژاپن گفت: شرایط بسیار خوبی در ژاپن دارم و تمریناتم را در دو نوبت دنبال می‌کنم. مربی هایم تایلندی و ژاپنی هستند و حریف تمرینی‌های خوبی دارم. اگر به مسابقات جهانی نرسیدم در ژاپن در حال تمرین کردن هستم تا برای کسب سهمیه‌ المپیک آماده شوم. من برای استعدادیابی در ژاپن حضور پیدا کردم و خدا را شکر در تست‌های آن ها قبول شدم. فعلا هیچ مبارزه‌ای در کار نیست و در حال تمرین کردن هستم. از تیم‌های مختلفی دعوت نامه دارم، اما هنوز تصمیم نهایی ام را  نگرفتم. زمانی که وارد بوکس حرفه‌ای می‌شوی باید با توجه به شرایط آن تیم عمل کنی که به خاطر سهمیه المپیک فعلا دست نگه داشتم.

او ادامه داد: حضورم در ژاپن سودمند بوده است و باید یک روزی حرف‌ها را کنار زد و برای آینده تصمیم گرفت. من پیش از حضور در ژاپن این موضوع را با استکی سرمربی تیم ملی  در میان گذاشتم و او اعلام کرد اگر آسیبی به کسب سهمیه‌ المپیک نزد مشکلی ندارد که در نهایت  فدراسیون به آیبا نامه زد. همچنین ثوری رئیس فدراسیون بوکس این اتفاق را برای من سودمند می دانست و از او تشکر می کنم.

ملی پوش بوکس اظهار کرد: دلیل خاصی نداشت، اما همیشه جلوی پای بازیکن سنگ اندازی می شود و  قرار شد پس از حضورم در ژاپن این موضوع اطلاع رسانی شود. بعضی افراد هستند که اگر زودتر متوجه می‌شدند به ژاپن نامه می زدند که از احمدی صفا بهتر هم در ایران حضور دارد و نمی‌گذاشتند من در ژاپن حضور پیدا کنم. وقتی سالار غلامی ملی پوش بوکس کشورمان  به کانادا می‌رفت به باشگاه او نامه می‌زدند و گفتند او در حد بوکس حرفه‌ای نیست و این موضوع باعث شد چشم من هم بترسد. حتی تعدادی از افراد ایران گفتند که سبک وزن های ژاپن خیلی بهتر هستند.


بیشتر بخوانید: نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان بوکس مشخص شدند


احمدی صفا درباره کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ عنوان کرد: پرونده کسب سهمیه ی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای ایران  بسته نشده است و ما ملی پوشان بسیار خوبی داریم. تیم ملی بوکس ترکیبی از با تجربه‌ها و کم تجربه‌ها است که انگیزه آن ها را بالا می برند. بازیکنان ایرانی هیچ کمبودی ندارند و فقط یک دلی را می‌خواهد. امیدوارم در آینده ایران جایگاهی در بوکس آسیا و جهانی داشته باشد تا دل ملی پوشان قرص باشد. اگر خدا بخواهد در کسب سهمیه قرعه خوبی داشته باشیم می توانیم موفق شویم. نمی‌توانم ۱۰۰ درصد بگویم که سهمیه‌ المپیک را کسب می‌کنم  و در رشته‌ی رزمی هر چقدر هم خوب باشی نشان نمی‌دهد که در روز مسابقه می توانی بدرخشی یا خیر! من در جاکارتا و قهرمانی آسیا شرایط خوبی داشتم، اما با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد پس مسابقات قابل پیش بینی نیست. تیم قزاقستان  و ازبکستان هم در جهان و آسیا کرسی دارند و بهترین شرایط برای آن ها فراهم است و در مسابقات بازیکنان با مربی شخصی و ماساژور هایشان شرکت می کنند. امیدوارم در آینده بازی‌های خوبی که در شان کشورم است به نمایش بگذرام تا بتوانم سهمیه‌ المپیک را کسب کند.

او در پایان گفت: من در تمامی اردو‌های تیم ملی و انتخابی تیم ملی حضور پیدا کردم و در آخرین مرحله هم با وجود مریضی حضور پیدا کردم و برنده شدم. همچنین برای هم تیمی هایم در رقابت های قهرمانی جهان آرزوی موفقیت می کنم. فدراسیون و کادرفنی برای اولین بار بعد از چندین سال افکار غلط که جهانی جای آزمون و خطا نیست تیم را به سوی موفقیت هدایت می کنند. باید از  فدراسیون و کادر فنی هم تشکر می کنم که برای بچه های ملی پوش  حقوق  در نظر گرفته اند و دغدغه های ملی پوشان را کمتر کردند.


بیشتر بخوانید: رئیس فدراسیون بوکس: احدی آزاد است هر چیزی را که دوست دارد منتشر کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار