هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال از امروز پنج شنبه با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال از امروز پنجشنبه با برگزاری ۳ دیدار وارد هفته نهم خود می‌شود.

شهروند ساری - ملی حفاری اهواز

ابتدا در اولین دیدار این هفته و از ساعت ۱۷ در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، دو تیم شهروند ساری و ملی حفاری اهواز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف هم می‌روند.

بازی این دو تیم از این جهت حساس است که در جدول رده بندی هر دو تیم فقط ۱ امتیاز با هم فاصله دارند و برنده این دیدار می‌تواند وضعیت جایگاه خود را در جدول مسابقات سر و سامان دهد. شهروند ساری هم اکنون با ۱۰ امتیاز در رده دهم قرار دارد و همچنین تیم ملی حفاری اهواز هم با کسب ۱۱ امتیاز در رده ششم جای دارد و پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: گیتی پسند ۴ شهروند ساری ۴/ جنجال و حاشیه بازی دو تیم را به تساوی کشاند


بازی هفته گذشته دو تیم شهروند ساری و گیتی پسند حواشی بسیار زیادی داشت به طوری که دیدار این دو تیم با اعتراضات شدید رضا لک سرمربی تیم شهروند ساری همراه بود و حتی کار به جایی کشید که در پایان بازی داور این مسابقه، سرمربی تیم شهروند را از کنار زمین اخراج کرد که این اخراج باعث شد تا بازی توقف‌ زیادی داشته باشد.

در این بازی پر حاشیه دو تیم به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند و لک و شاگردانش توانستند در برابر نائب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ۱ امتیاز کسب کنند.

از آن سو تیم ملی حفاری اهواز هم در بازی هفته گذشته خود در مقابل تیم هایپر شهر شاهین شهر به تساوی ۲ بر ۲ رسید و توانست در این دیدار خانگی ۱ امتیاز کسب کند.

اهورا بهبهان - گیتی پسند اصفهان

در دیگر بازی این هفته دو تیم اهوار بهبهان و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۸ در سالن شهید بقایی بهبهان به دیدار هم می‌روند. اهورا در بازی هفته گذشته خود در برابر شاهین کرمانشاه تیم قعرنشین جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت و در نهایت با ۶ گل از این تیم شکست خورد و یک نتیجه بسیار عجیب در این دیدار رقم خورد.


بیشتر بخوانید: از پیروزی ستارگان ورامین در شیراز و صدرنشینی سن‌ایچ تا تساوی فرش آرا در قم


همچنین تیم گیتی پسند اصفهان هم در بازی هفته گذشته خود در برابر شهروند ساری قرار گرفت و این بازی با حاشیه‌های بسیار زیادی مواجه شد. در این دیدار حمید احمدی بازیکن تیم گیتی پسند با دریافت کارت قرمز از سوی داور از زمین بازی اخراج شد و بازی این هفته تیمش در برابر اهورا را از دست داد.

همچنین در پایان این دیدار سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش این تیم با هواداران و کادر فنی گیتی پسند خداحافظی کرد. محمدی به خاطر پیشنهادی که از سوی یک تیم اسپانیایی دریافت کرده، قرار است ادامه بازی‌های خود را در لیگ این کشور برگزار کند.

بدین ترتیب گیتی پسند اصفهان قبل از هفته نهم با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول مسابقات قرار دارد و فاصله او با تیم صدرنشین رقابت‌ها فقط ۱ امتیاز است و در صورت پیروزی در این هفته می‌تواند به مدت ۲۴ ساعت جایگاه خود را در صدر جدول از تیم سن ایچ ساوه پس بگیرد.

همچنین تیم اهوارا بهبهان هم با کسب ۱۰ امتیاز در رده هشتم جای دارد و پیروزی در این دیدار می‌تواند آن‌ها را برای مدت کوتاهی در جایگاه چهارم جدول مسابقات نگه دارد.

فرش آرا مشهد - مقاومت البرز

در دیگر بازی حساس این هفته دو تیم فرش آرا مشهد و مقاومت البرز در سالن شهید بهشتی شهر مشهد به مصاف هم می‌روند. فرش آرا در بازی هفته گذشته خود در یک دیدار سخت و نفسگیر به مصاف تیم سوهان محمد سیما قم یکی از تیم‌های اصلی مدعی قهرمانی در این فصل رفت و در پایان در برابر این تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت. فرش آرا هم اکنون با ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید: گیتی پسند به دنبال تثبیت صدرنشینی/ رضا لک در برابر شاگردان سابق خود/ شاهین از خواب بیدار می‌شود؟


در طرف مقابل تیم مقاومت البرز در دیدار هفته گذشته خود در برابر سن ایچ ساوه صدرنشین بلامنازع این فصل مسابقات قرار گفت و با ۱ گل زا این تیم شکست خورد. مقاومت البرز هم اکنون با کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه خود را در جدول بهتر کند.

لازم به توضیح است که سایر دیدار‌های این هفته از روز جمعه و از ساعت ۱۸ به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌گردد.

سن ایچ ساوه - ارژن شیراز

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های روز جمعه ابتدا دو تیم سن ایچ ساوه و ارژن شیراز در سالن فجر شهر ساوه به مصاف هم می‌روند. سن ایچ در بازی هفته گذشته خود در برابر تیم مقاومت البرز قرار گرفت و توانست در یک بازی دیدنی و نزدیک نماینده البرز را با ۱ گل از سد راه خود بردارد. سن ایچ تا قبل از دیدار با مقاومت در رده دوم قرار داشت، اما با پیروزی که در این دیدار کسب کرد توانست دوباره به صدر جدول مسابقات باز گردد.


بیشتر بخوانید: رئیس کمیته فنی فوتسال استعفا داد


سن ایچ ساوه تا قبل از آغاز هفته نهم با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در این فصل است.

همچنین تیم ارژن شیراز در بازی هفته گذشته خود در برابر تیم خوب و یکدست ستارگان ورامین قرار گرفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از این تیم شکست خورد. ارژن شیراز تا قبل از آغاز هفته نهم با کسب ۷ امتیاز در رده ۱۱ جدول مسابقات قرار دارد و پیروزی در این دیدار می‌تواند این تیم را برای کسب نتایج بهتر در لیگ امیدوار کند.

ستارگان ورامین - شاهین کرمانشاه

در یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین بازی این هفته دو تیم ستارگان ورامین و شاهین کرمانشاه در ورامین به مصاف هم می‌روند. ستارگان ورامین در هفته‌های اخیر توانسته نتایج دلخواه و مطلوبی را کسب کند و با کسب این نتایج خود را تا بالای جدول رسانده است.


بیشتر بخوانید: سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان: شناختی از تیم فوتسال بانوان سایپا نداشتیم


ستارگان ورامین در بازی هفته گذشته خود در شیراز مهمان تیم ارژن این شهر بود و در نهایت توانست این تیم را با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست دهد. ستارگان ورامین تا قبل از آغاز هفته نهم با کسب ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و اگر بتواند در این هفته خود به پیروزی برسد و همچنین در صورتی که سن ایچ، صدرنشین مسابقات نتواند در مقابل حریف خود پیروز شود، تیم ستارگان ورامین می‌تواند در صدر جدول قرار گیرد.

از آن طرف تیم شاهین کرمانشاه در این فصل هنوز نتوانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند و حتی محسن خبیری سرمربی این تیم نیز از سمت خود استعفا داده است.

شاهین کرمانشاه این روز‌ها با حواشی بسیار زیادی مواجه است و این هفته هم باید یک بازی بسیار سخت را مقابل ستارگان ورامین انجام دهد. شاهین کرمانشاه تا قبل از آغاز هفته نهم لیگ برتر با ۶ امتیار در رده ۱۴ جدول جای دارد و اگر این تیم می‌خواهد که یکی از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر نباشد باید در رقابت‌های آینده خود به پیروزی دست پیدا کند.

هایپر شهر شاهین شهر - آذرخش بندر عباس

دو تیم هایپر شهر شاهین شهر و آذرخش بندر عباس این هفته در اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دو تیم تا قبل از آغاز هفته نهم با ۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوازدهم و سیزدهم مسابقات قرار دارند و بازی این هفته دو تیم می‌تواند در فاصله گرفتن از انتهای جدول برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت باشد.


بیشتر بخوانید: سرمربی تیم فوتسال سایپا: همیشه اولین بازی لیگ شرایط خاص خودش را دارد


هایپر شهر در بازی هفته گذشته خود در برابر تیم ملی حفاری اهواز با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ متوقف شد و با کسب ۱ امتیاز از این بازی در رده دوازدهم جای دارد. همچنین تیم آذرخش بندر عباس هم باید به مصاف تیم مس سونگون می‌رفت، اما به دلیل آن که مس در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و همچنین جام باشگاه‌های جهان قرار دارد، بازی این تیم با مس به تعویق افتاده و این تیم هم اکنون با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به هایپر شهر در رده سیزدهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.