معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اعتبار گردش مالی بخش تولیدات دامی و طیور را ۸۷ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد نظرپور، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: اعتبار و گردش مالی سالانه استان  در حوزه تولید گوشت دام سنگین وسبک، مرغ و تخم مرغ و عسل ۸۷ هزار میلیارد ریال است.

او با بیان اینکه از سرمایه گذاران در پرورش گوسفند پرواری در فضای بسته را حمایت می‌کنیم افزود: با پرورش گوسفندان در فضای بسته مراتع استان حفظ و نگهداری می‌شود.

نظر پور از اشتغال ۷۰ هزار نفر به طور مستقیم در بخش تولیدات دام و طیور استان خبر داد و گفت: ما در استان همدان ۳۷۹ هزار راس گاو و گوساله، یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس گوسفند وبره و ۱۱۰ هزار راس بز و بزغاله و ۲۶۵ هزار کلونی زنبور عسل داریم.


معاون بهبود تولیدات دامی استان همدان از و وجود هزار و ۴۴۵ واحد صنعتی، دام، طیور و ماکیان در استان خبر داد و افزود: در استان همدان ۶۴۰ واحد طیور و ماکیان در استان داریم که سالانه ظرفیت جوجه ریزی ۱۲ میلیون قطعه را دارند.
انتهای پیام/ا

گردش مالی سالانه دربخش تولیدات دامی و طیور استان همدان ۸۷ هزار میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.