فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:برخورد با اموال قاچاقچیان ضربه به پیکره اقتصادی آن‌ها است و موجب می‌شود که قاچاق و فروش مواد مخدر برای آن‌ها صرفه اقتصادی نداشته باشد، که این اقدام مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به لزوم ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی  اشاره کرد و گفت: شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی از مواردی است که ایجاد اعتیاد را رقم می‌زند که این موارد باید مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: نهاد‌های فرهنگی باید در راستای پیشگیری از اعتیاد در جامعه به صورت جدی تری وارد عرصه شوند و در این رابطه اگر نیاز به تامین اعتبارات بیشتری باشد، پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

 سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر ایجاد و توسعه کمپ ترک اعتیاد استان کرمان تاکید کرد و گفت: برای پیشگیری از اعتیاد نیاز به برنامه ریزی و همگرایی همه نهاد‌ها است.

او افزود: میزان کشفیات مواد مخدر امسال در استان کرمان ۱۸ تن و ۴۰۰ کیلوگرم بوده که ۱۰ تن بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

ناظری تصریح کرد: استان کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و نیروی انتظامی تحرک داخلی خود برای مقابله با مواد مخدر با رویکرد پیشگیری را آغاز کرده تا بیشترین اثرگذاری را با کمترین هزینه‌ها داشته باشیم.

او اظهارداشت: برخورد با اموال قاچاقچیان ضربه به پیکره اقتصادی آن‌ها است و موجب می‌شود که قاچاق و فروش مواد مخدر برای آن‌ها صرفه اقتصادی نداشته باشد، یکی از موارد مورد تاکید است.

ناظری گفت: لازم است که سازمان‌های دست اندرکار برای شناسایی و برخورد با قاچاقیان به وظایف خود عمل کرده و در این عرصه ورود جدی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان  میزان کشفیات سال ۹۷، را ۲۲ درصد کمتر از سال ۹۶ اعلام کرد و افزود: پارسال در مجموع ۹۳ تن مواد مخدر در این استان کشف شده است.

او گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در این استان طی چهار ماه و ۲۷ روز ابتدای سال ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در استان کرمان افزایش یافته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار