مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: ساماندهی کودکان کار و خیابانی بعنوان پایلوت در استان کرمان در حال انجام است و در اجرای این طرح تا کنون بیش از ۱۱۸ کودک ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، موسی پور مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان در اولین کارگروه اجتماعی- فرهنگی و سلامت زنان وخانواده که امروز با حضور استاندار و اعضای کارگروه تشکیل شد گفت: با توجه به اینکه سه کارگروه در هم ادغام شده و این اولین جلسه بود  دستور کار فراوانی داشتیم.

او افزود: مهمترین بحث ساماندهی کودکان کار و خیابانی شهر کرمان بود که بعنوان پایلوت دراستان کرمان در حال انجام است و در اجرای این طرح تا کنون بیش از ۱۱۸ کودک ساماندهی شدند و این طرح با قدرت ادامه دارد و خواهشمندم مردم دراجرای این طرح همکاری کنند.

 موسی پور ادامه داد: در ارتباط با منطقه محروم ریگان بود که ۳۱ نقطه محروم در کشور تحت حمایت ویژه قرار گرفتند ما سال قبل اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به اجرای برنامه‌ها در ریگان اختصاص دادیم بر اساس گزارش ستگاه‌های متولی، ازجمله  بهزیستی وفنی حرفه‌ای روند اجرای طرح بسیار خوب ارزیابی می شود و مقرر شد همچنان این طرح با قوت بیشتر ادامه یابد .

  او به معضل  سگ‌های بدون  صاحب در سطح شهر کرمان اشاره کرد و گفت:  مقرر شد برنامه مطالعاتی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شود و اقدامات عملیاتی قبلی نیز ادامه یابد و در ادامه این جلسه طرح مربوط به تهیه محتوای فضای مجازی برای تحکیم بنیان خانواده مطرح شد که این طرح به تصویب کار گروه رسید تا در شورای توسعه مطرح و اعتبارات لازم برای اجرای آن‌ها اختصاص یابد تا اجرایی شوند.

انتهای پیام/ی

اختصاص اعتبار به طرح های تحکیم خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار