عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به زمزمه جدایی برخی احزاب اصلاح طلب از شورای عالی و ورود مستقل به انتخابات، گفت: هر احتمالی در عالم سیاست ممکن است.


احتمالا به صورت مستقل در انتخابات شرکت کنیم/ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هنوز وارد بحث‌های انتخاباتی نشده است/ دوستانمان با نمایندگان فعلی مجلس در حال مذاکره هستندحسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های حزب متبوع برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به ابهامات وضعیت انتخابات پیش رو، پیش بینی شرایط ناممکن است.

او ادامه داد: کسانی که معتقدند برای ورود به صحنه انتخابات آمادگی دارند، در حال گفت‌وگو با دوستان ما هستند که شامل نمایندگان فعلی مجلس و افراد جدید می‌شوند، اما هنوز سیاست‌های کلی خیلی مشخص نیست، از این سو منتظر اعلام برنامه‌ها و سیاست‌های کلی هستیم.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به ائتلاف حزب متبوع  خود با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تصریح کرد: حزب اسلامی کار جزئی از مجموعه اصلاح طلبان کشور است، بنابراین سعی می‌کنیم با مجموعه اصلاحات ائتلاف داشته باشیم، اما هر اتفاقی می‌تواند، باعث ورود مستقلانه ما به عرصه انتخابات شود.

دبیرکل حزب اسلامی کار در پاسخ به این سوال که آیا حزب متبوع مانند حزب کارگزاران به صورت شفاف ائتلاف با شورای عالی را مطرح می‌کند، گفت: حزب کارگزاران با ما فرق می‌کند، آن‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند و ما هم کار خودمان را می‌کنیم.

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به زمزمه جدایی برخی احزاب اصلاح طلب از شورای عالی و ورود مستقل به انتخابات تصریح کرد: هر احتمالی در عالم سیاست ممکن است.

وزیر کار دولت اصلاحات در مورد فعالیت‌های انتخاباتی نهاد‌های بالا دستی اصلاح طلبان گفت: در مورد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان صحبت نمی‌کنم، اما در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هنوز بحثی در مورد انتخابات مطرح نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار