فرمانده سپاه فجر گفت: یکی از اهداف اصلی جشنواره مالک اشتر تجلیل از مدیران شایسته‌ای است که در حیطه مسئولیت خود بر اساس تحلیل دقیق آرایش متناسب اتخاذ کرده و در اقدام و عمل میدانی بصورت موفق ظاهر می‌شوند.

جشنواره مالک اشتر نماد تکریم نیروی انسانی در مجموعه نیرو‌های مسلح کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آئین معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه فجر استان فارس با حضور سرتیپ پاسدار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی در این مراسم با بیان اینکه غدیر یک جریان در طول تاریخ است، گفت: اگر جامعه‌ای اعمال و رفتارش را بر مبنای غدیر منطبق کند قطعا رشد و تعالی برای آن جامعه در پِی خواهد داشت.

او با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر نماد تکریم نیروی انسانی در مجموعه نیرو‌های مسلح کشور است، گفت: این جشنواره در چهار سطح از پایین‌ترین رده‌ها تا ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود و یکی از اهداف اصلی آن تجلیل از مدیران شایسته‌ای است که در حیطه مسئولیت خود بر اساس تحلیل دقیق آرایش متناسب اتخاذ کرده و در اقدام و عمل میدانی بصورت موفق ظاهر می‌شوند.

فرمانده ارشد سپاه در استان فارس با بیان اینکه برنامه ریزی هدفمند برای کادرسازی و توانمند سازی نیروی انسانی از دیگر نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است، گفت: شناسایی و تجلیل از مدیران برتر سپاه و بسیج در فارس به دلیل وسعت بسیار زیاد و تعدد رده‌ها در این استان یک فرآیند دشوار بوده که با زحمات و دقت بسیار زیاد دست اندرکاران این جشنواره محقق شده است.
انتهای پیام/م

جشنواره مالک اشتر سپاه فجر استان فارس

برچسب ها: سپاه ، نیروی مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار