مربی دوومیدانی کشورمان گفت: من به کمک فدراسیون دوومیدانی نیاز ندارم و فقط خواستار دریافت کل مبلغ پاداشم هستم.

امیر الوند مربی دوومیدانی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت دریافت پاداش خود از این فدراسیون اظهار داشت: طبق لیست پاداش‌های سال ۹۶ به من باید ۱۷/۵ سکه تعلق می‌گرفت که ۷ سکه آن را کم کردند و کیهانی (رئیس فدراسیون دوومیدانی) گفت پاداش تعلق گرفته ۱۰/۵ است که نیم سکه آن را به یکی از مربیان غایب در مسابقات می‌دهیم. به هر حال اگر بازرسی وزارت ورزش و جوانان اطلاع نمی‌داد متوجه نمی‌شدم که فدراسیون دوومیدانی ۷ سکه از پاداشم کسر کرده است. من مدتی پیش به فدراسیون رفتم تا مابقی پاداشم را بگیرم، اما کیهانی گفت که فقط ۵ میلیون می‌دهیم در حالی که معادل ۷ سکه مبلغی حدود ۱۲ میلیون می‌شود. رئیس فدراسیون بیان کرد همین مبلغ زیادی است و بیشتر از این پولی نمی‌دهیم. به هر حال این پاداش ریاست جمهوری است و ارتباطی به فدراسیون دوومیدانی ندارد و معلوم نیست که کیهانی مابقی پاداشم را به چه کسی داده است.


بیشتر بخوانید: کیهانی: حدادی در لیگ دوومیدانی شرکت نمی‌کند


من نیاز به کمک فدراسیون دوومیدانی ندارم 

الوند بیان کرد: من بچه دومم مدتی پیش به دنیا آمد و مشکلات مالی دارم، اما کیهانی گفت مشکلات زندگی ات به من ارتباطی ندارد. من نیاز به کمک فدراسیون دوومیدانی ندارم و فقط خواستار دریافت کل مبلغ پاداشم هستم . غیاثی از طریق رئیس کمیته ملی المپیک پاداش خود را دریافت کرد، اما کسی نیست کاری برایم انجام بدهد تا حق و حقوقم را بگیرم. من به سازمان بازرسی هم شکایت کردم، اما هیچ کاری برایم انجام ندادند. من کارمند وزارت دفاع بودم و  به خاطر علاقمندی به دوومیدانی شغلم را رها کردم، اما فدراسیون دوومیدانی به امثال من بها نمی‌دهد.

مربی دوومیدانی: من فقط حق و حقوقم را می خواهم  /  طرح سازماندهی مربیان جنبه تبلیغاتی دارد

الوند مربی دوومیدانی گفت: من از سال ۹۰-۹۱ با شاگردم ثمری در پرتاب وزنه شروع به کار کردم و در این چند سال این ورزشکار ۳ مدال طلای آسیا در مسابقات ساحلی ویتنام، مسابقات هندوستان و رقابت‌های داخل سالن در تهران رابدست آورد و در این چند سال سابقه نداشته یک ورزشکار در پرتاب وزنه ۳ مدال طلای پشت سرهم کسب کند. فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد ورزشکارانی که مدال طلا در مسابقات بگیرند ۵۰ میلیون تومان و به مربی ورزشکار ۲۰ میلیون تومان می‌دهد. به هر حال پاداش ۲۰ میلیونی را گرفتم، اما از تعداد سکه هایم  در بازی‌های آسیایی کم شد.

معلوم نیست کیهانی مابقی پاداشم را به چه کسی داده است 

او درباره اینکه کیهانی قصد دارد پاداش‌ها را بین مربیانی که به بازی‌ها اعزام نشدند، اما ورزشکارانشان مدال گرفتند بدهد، گفت: این موضوع دروغ محض است و در این چند سال ورزشکاران مدال آور و مربیانشان مشخص هستند و کیهانی معلوم نیست پاداش‌ها را به چه کسانی داده است. من شاگردم در مسابقات مدال گرفته است و کیهانی مبلغ پاداش مرا کاهش داده است، اما  به کارمندش که حقوق ثابت می‌گیرد پاداش می‌دهد.

مربی دوومیدانی: من فقط حق و حقوقم را می خواهم  /  طرح سازماندهی مربیان جنبه تبلیغاتی دارد

مربی دوومیدانی درباره موضوع استعداد یابی در فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: کیهانی در زمینه استعداد یابی کاری انجام نداده است و همه این ورزشکاران مستعد در دوره روسای قبلی  کشف شدند.


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین لیگ ورزشی ایران/ حواشی لیگ برتر دوومیدانی شروع شد


طرح ساماندهی مربیان جنبه تبلیغاتی برای انتخابات دارد 

الوند درباره سمینار برگزاری مربیان سازنده دوومیدانی گفت: من تا یک ماه پیش جزء مربیان سازنده نبودم و به یک باره چند روز پیش از فدارسیون دوومیدانی تماس گرفتند که در سمینار مربیان شرکت کنم. کیهانی طرح سازماندهی مربیان را در ۴ سال گذشته اجرا نکرده است و یک ماه مانده به پایان ریاستش این کار را می‌کند و این موضوع نشان می‌دهد که اجرای این طرح فقط جنبه تبلیغاتی برای انتخابات دارد.

دوومیدانی کاران  در لیگ هزینه های شخصی خود را بدست نمی آورند 

او درباره لیگ دوومیدانی و افزایش تیم‌ها در لیگ بیان کرد: کیهانی سال گذشته با تبلیغات زیاد باشگاه استقلال را به لیگ دوومیدانی آورد، اما اعضای این تیم بعد از یک سال هنوز طلب خود را دریافت نکردند. مبالغ قرارداد در لیگ دوومیدانی هم پایین است و ورزشکاران به ازای هر امتیازی که کسب می‌کنند ۳۰۰ هزار تومان می‌گیرند و در بهترین حالت دوومیدانی کار با کسب ۱۰ امتیاز فقط ۳ میلیون تومان نصیبش می‌شود. دوومیدانی کاران  با حضور در لیگ حتی هزینه‌های شخصی شان هم بدست نمی‌آورند.

الوند در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال امیدوارم مسئولان کمیته ملی المپیک صحبت‌های مرا بشنوند و برای  دریافت حق و حقوقم به من کمک کنند.


بیشتر بخوانید: دونده تیم استقلال: کیهانی به وعده خود بابت پرداخت طلبمان عمل نکرد


انتهای پیام/  

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار