مهم‌ترین حوادث امروز (سی ام مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با دستگیری ۵ سوداگر مرگ در بازرسی از دو دستگاه تریلر و یک خودرو پژو پارس ۲۸۵ کیلو تریاک کشف شد .
 
او ادامه داد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی و نفوذی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی دست یافتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بررسی‌های پلیسی با ردزنی‌های گسترده حاکی از آن بود که سوداگران مرگ این محموله را به صورت خطی به وسلیه ۲ دستگاه تریلر و یک خودرو پژوپارس از خراسان جنوبی به سمت مشهد حمل می‌کنند.

سردار تقوی افزود: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی غافلگیرانه ۳ دستگاه خودرو را قبل از رسیدن به مشهد متوقف کردند.
 

سانحه رانندگی در سبزوار یک کشته برجای گذاشت

 

سرهنگ حسين بيات مختاري فرمانده انتظامي سبزوار گفت:  برخورد اتوبوس مسافربري با سواري پرايد   یک كشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت.

او ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناس پلیس راه در دست بررسي است.

 

واژگونی یک دستگاه پراید در داورزن ۴ مصدوم برجای گذاشت

 

سرهنگ جمشید بدری فرمانده انتظامی داورزن گفت: علت حادثه برابر اعلام کارشناس پلیس راه  توجه نکردن به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی راننده عنوان شده است.

 

انتهای پیام//ح.ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار