معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: نهادینه سازی بیش از پیش فرهنگ مشارکت در کار خیر و کمک به نیازمندان امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان، گفت : هر چند شنیدن خبر‌هایی همچون کسب رتبه اول دفتر مشارکت‌های مردمی معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان جای خوشحالی دارد، اما با توجه به تهدیدات فراوان و روز افزون، این کافی نیست و استان باید در همه حوزه‌ها رتبه اول را کسب کند.

او با تاکید بر اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی در مشهد، وظیفه مسئولان را دوچندان می‌کند، تصریح کرد: در کنار همه تلاش‌هایی که شاهد آن هستیم، باید حضور خیرین در حوزه مشارکت‌های مردمی افزایش پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه حوزه مشارکت‌های مردمی در ایران یک تفاوت اساسی با دیگر کشور‌ها دارد، گفت: در کشور ما مسئولان ارگانی مثل بهزیستی علاوه بر این که ارائه خدمت را یک وظیفه مردمی می‌دانند، این کار را به عنوان یک وظیفه دینی، اخلاقی و ارزشی هم در نظر می‌گیرند.

جعفری افزود: خراسان رضوی باید در عرصه‌های مختلف الگوی سایر استان‌ها باشد و پیرو همین هدف در شرایطی که همه دشمنان می‌خواهند از حربه اقتصاد استفاده کرده و به کشور ضربه بزنند، همه مسئولان باید توان خود را صرف خدمت بیشتر به مردم کنند.

او به ضرورت فرهنگ سازی کمک به نیازمندان در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: باید بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود از جمله رسانه ها، گروه‌های مرجع، ضرورت مشارکت در امر خیر را در بین مردم نهادینه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اگر بتوانیم مشارکت‌های مردمی را فراگیر و عمومی کنیم، بیشتر موفق خواهیم بود لذا استانداری هم این قول را می‌دهد که بیش از گذشته در این مسیر تلاش کند.
 
انتهای پیام//ف.س

 

ضرورت فرهنگ سازی کمک به نیازمندان در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.