مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افتتاح ۱۱۱ پروژه برق رسانی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کاظمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این خبر گفت: این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در سه شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو به بهره برداری می‌رسند.

او بیان کرد: این پروژه‌ها بخشی از اقداماتی است که از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال توسط همکاران این شرکت انجام شده است.

او ادامه داد: پروژه‌های مذکور مربوط به بخش‌های توسعه و احداث شبکه برق، بهینه سازی شبکه‌های برق، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور، توسعه فیدر، کاهش تلفات و نیرو رسانی می‌باشد که تقدیم امت همیشه در صحنه می‌شود.

کاظمی افزود: ۸۷ پروژه با اعتبار بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال در شهرستان تبریز، ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان آذرشهر و ۹ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان اسکو توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مناسبت هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

او بیان کرد: شهیدان والامقام، رجایی و باهنر باید الگوی تمام کارمندان و دولت مردان باشند چرا که منش و رفتار آن‌ها در خدمت به مردم، نمونه واقعی یک خادم صدیق ملت بود.

کاظمی افزود: خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق تبریز محدود به ایام خاص نبوده و همکاران این شرکت به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا برق پایدار و مطمئن را در اختیار شهروندان قرار دهند.

 

انتهای پیام/ش

۱۱۱ پروژه برق رسانی در هفته دولت افتتاح می شود

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.