مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان خبرداد؛

افتتاح۴۱ طرح بنیاد مسکن در استان سمنان

علی رضا فلاحی با اشاره به افتتاح ۴۱ پروژه این نهاد در هفته دولت گفت: بهسازی و اصلاح معابر یکی از مهمترین سرفصل‌های این طرح‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی رضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان  گفت : در ایام هفته دولت ۹۸ ، در سطح هشت شهرستان استان سمنان ۴۱ پروژه بااعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال از محل استانی و ملی به بهره‌برداری می‌رسد که بهسازی معابر روستایی یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های این طرح‌ها محسوب می‌شود.

او بابیان اینکه در سرخه، سمنان، گرمسار و آردان هرکدام یک طرح به بهره‌برداری می‌رسد، افزود : بهسازی معابر روستای افتر سرخه از محل اعتبارات ملی و استانی بااعتبار ۶.۵ میلیارد ریال، بهسازی معابر روستای حسن‌آباد سمنان از محل اعتبارات ملی و بااعتبار چهار میلیارد ریال، بهسازی معابر داورآباد آرادان بااعتبار ۸۵۲میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و بهسازی معابر دلیجان پائین گرمسار بااعتبار یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در زمره این طرح‌ها هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان، گفت: در ایام هفته دولت ۱۵ پروژه نیز در روستا‌های دامغان به بهره‌برداری می‌رسد که ازجمله آن‌ها می‌توان به بهسازی معابر روستای امروان و عبدالله‌آباد از محل اعتبارات ملی و استانی بااعتبار دو میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و دو میلیارد و ۱۲ میلیون ریال اشاره کرد.

فلاحی بیان کرد: در هفته دولت همچنین بهسازی معابر توسعه دروار، قوشه، صیدآباد، فرات و کلاته ملأ از اعتبارات استانی و بااعتبار ۶۸۱، ۸۵۰، یک میلیارد و ۸۱۵، ۷۲۶ و ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود همچنین بهسازی معابر روستایی حداده از اعتبارات ملی و استانی بااعتبار یک میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال و بهسازی معابر روستای وامرزان از اعتبارت استانی و به میزان ۹۷۴ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

او بابیان اینکه ۱۷ طرح نیز در شاهرود طی هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: در شاهرود نیز بهسازی معابر سرتخت، سطوه، قلعه‌نو خالصه، مغان، یونس آباد، دهملا، قهج علیا و میغان، گرمن و گلستان و ... نیز بااعتبار دو میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال، پنج میلیارد و ۲۶میلیون ریال، ۴۵۰ میلیون ریال، پنج میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال، ۸۱۰ میلیون ریال، یک میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال، سه میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال، شش میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال، پنج میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال، چهار میلیارد ریال در کنار سایر پروژه‌ها در حسین‌آباد، گنده پلو و ... به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

۴۱ پروژه در سطح هشت شهرستان استان سمنان در ایام هفته دولت به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.