مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری از ۳ پروژه محیط زیست استان با اعتبار ۵۳۰ میلیون تومانی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محسن جعفری‌نژاد  ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این خصوص گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا اقدامات دولت در استان به صورت مناسب و شفاف به مردم اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب خدمات و اقدامات دولت تاکید کرد و گفت: هفته دولت فرصتی است که دستگاه‌های اجرایی کارآمدی خود را از طریق رسانه‌ها و اطلاع رسانی به مردم تبیین و توضیح دهند.

او در ادامه به افتتاح و بهره‌برداری از سه پاسگاه محیط بانی دراین هفته اشاره گرد و گفت: ۳ پاسگاه محیط بانی محیط زیست استان با ۲ هزار و ۵۰ مترمربع مساحت در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

جعفری‌نژاد افزود: پاسگاه محیط بانی لار شهرستان باشت، پاسگاه محیط بانی پیربادمی شهرستان کهگیلویه و پاسگاه محیط بانی زربین تنگ سولک شهرستان بهمئی ۳ پروژه‌ای هستند که تکمیل شده و در این هفته به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ط

افتتاح و بهره‌برداری از ۳ پروژه محیط زیست استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.