مدیر عامل شرکت سی دی پراجکت رد توضیحاتی درباره بهینه سازی این عنوان روی کنسول سوییچ ارائه داد.

توضیحات سازنده بازی The Witcher 3 برای کنسول سوییچبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم Gamescom امسال عناوین بسیار زیادی معرفی شدند که یکی از محبوب‌ترین و چالش برانگیزترین عناوین این مراسم بازی The Witcher 3 است. شرکت سی دی پراجکت رد قرار است این بازی را وارد دنیای نینتندو و کنسول سوییچ کند. مدیر این شرکت اعلام کرد: شرکت ما برای ساخت این عنوان بسیار تلاش کرده است و تمام سعی خود را روی بهبود بخشیدن و مناسب سازی عنوان مذکور برای اجرا در کنسول سوییچ کرده است. در بهینه سازی این بازی برای اجرا در کنسول سوییچ سعی شده است که بازی به طور کامل مناسب سازی شود و گیمر تمامی اتفاقاتی را که در کنسول‌های دیگر تجربه کرده است را بتواند در این دستگاه نیز تجربه کند.

توضیحات سازنده بازی The Witcher 3 برای کنسول سوییچ

او در ادامه گفت: اولین اقدامی که برای ساخت این بازی باید انجام میشد، بهینه سازی بازی The Witcher 3 برای سیستم ۳۲ بیتی سوییچ بود که با این کار صدای بازی به طور کامل به هم می‌ریخت و تقریبا کار اصلی شرکت ما بازسازی صداهای بازی بود. چرزانوفسکی در این رابطه می‌گوید که تقریبا بازسازی صداهای بازی یک سال به طول انجامیده است، جدا از این توسعه دهندگان بازی مجبور بودند تا روی فشرده سازی بازی کار کنند و همین امر باعث پایین آمدن کیفیت بازی می‌شد و این مشکل نیز باید با بهینه سازی مجدد می‌شد.


بیشتر بخوانید: شخصیت‌های سینمایی وارد عنوان مورتال کمبت می‌شوند


مدیر شرکت سی دی پراجکت رد همچنین گفت که در این بازی هیچ چیز حذف نشده است و گیمری که قبلا این بازی را تجربه کرده است، با ورود به نسخه سوییچ این بازی در خواهد یافت که کوچک‌ترین موارد نیز در این نسخه بازی حذف نشه‌اند، او در انتهای نیز اعلام کرد که هیچ کدام از NPCها نسبت به NPCهای موجود در نسخه PS4تغییر نداشته‌اند و حتی تعداد آن‌ها کم نشده است. این بازی قرار است در ۱۵ اکتبر برای کنسول نینتندو سوییچ وارد بازار شود.

انتهای پیام/

توضیح مراحل ساخت بازی The W‌itcher 3 برای کنسول سوییچ‌

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار