تیم رباتیک دانش آموزی آپنوپ استان کرمان در مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۱۹ کره جنوبی عنوان سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رضایی مربی و مسئول تیم اعزامی رباتیک استان کرمان به مسابقات جهانی رباتیک فیرا گفت:تیم دانش آموزی آپنوپ استان کرمان با حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۱۹ در بخش رقابت‌های چالشی و در لیگ خلاقیت و نوآوری، بعد از تیم کره جنوبی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید شمسی پور تهران به عنوان سومی دست پیدا کرد.

او با اشاره به ارتقاء دانش رباتیک و ایجاد زمینه برای عملی کردن علوم مهندسی الکترونیک، کامپیوتر و مکانیک به عنوان اهداف این مسابقات گفت: این دوره از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ مرداد ۹۸، با حضور ۱۸۰۰ شرکت کننده در قالب ۱۱ لیگ دانشجویی و ۸ لیگ دانش آموزی از ۱۸ کشور دنیا، کره جنوبی، ایران، روسیه، چین، آمریکا، فیلیپین، مالزی، ترکیه، هند، اندونزی، کانادا، تایوان و... در شهر چانگووان کشور کره جنوبی برگزار شد.

رضایی افزود: تیم آپنوپ مستقر در مرکز رشد شهید مهدی زندی وابسته به سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان کرمان تنها نماینده استان در این دوره مسابقات بوده.

مسئول تیم آپنوپ با بیان اینکه انتخابی مسابقات جهانی رباتیک فیرا در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد گفت: در انتخابی مسابقات با ارائه طرح جدیدی با عنوان سامانه هوشمند مدیریت ساختمان ضمن کسب رتبه برتر، مجوز حضور در مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۱۹ کره جنوبی را کسب کردیم.

حسین رضایی افزود: در سال ۲۰۱۸ مسابقات روبوکاپ آزاد ایران، تیم ما قهرمان این مسابقات شد.
انتهای پیام/ی

عنوان سومی تیم کرمان در مسابقات جهانی رباتیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار