سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان گفت: بهترین بازی خود را ارائه ندادیم، ولی در کل از بازی تیم‌مان راضی هستم.

مهرگان: بازی براب تایلند از ساعت‌ها تمرین مفید‌تر بود / از عملکردمان راضی هستمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون والیبال ، جواد مهرگان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورماندرباره شکست  برابر تایلند گفت: تصور  می‌کنم بازی قابل قبولی را ارائه دادیم. خوشبختانه در سیستم دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و روی تور خوب عمل کردیم. تایلند با ترکیبی که با آن برابر آلمان، بلغارستان، روسیه و… به میدان رفته بود، برابر ما حاضر شد و خوشحالم که با این تیم بازی کردیم. این بازی با توجه به ترکیب حریف، از ساعت‌ها تمرین در پیشرفت ما موثرتر بود و به ما کمک کرد.

او ادامه داد: باید در حمله بیشتر کار کنیم تا بهتر عمل کنیم. در این بازی و در لحظات تعیین‌کننده تجربه‌ی بیش‌تر بازیکنان تایلند به کمک این تیم آمد. در دو ست اول، بازی پایاپایی را شاهد بودیم، ولی ست سوم تیم تایلند در دفاع بهتر عمل کرد و با توپ‌گیری هایش پیروز شد. هرچند بهترین بازی خود را ارائه ندادیم، ولی در کل از بازی تیم‌مان راضی هستم.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال بانوان ایران ۰ - تایلند ۳ / زور بانوان ایرانی به سیامی‌ها نرسید


سرمربی تیم بانوان ایران درباره بازی مقابل چین‌تایپه گفت: چین‌تایپه تیمی است که سرعتی بازی می‌کند ما نیاز داریم که به بازی خود سرعت دهیم. باید شرایط خود و حریف را بررسی کنیم تا بازی خوبی را ارائه دهیم. تیم ما در مسیر پیشرفت قرار دارد و هر بازی بهتر می‌شویم. بازبکنان ما هم با انگیزه‌ی بالایی خود را آماده بازی فردا می‌کنند. تیم ما نشان داده که فاصله‌اش با تیم‌های برتر آسیا کم شده و نیاز داریم تا با حضور در این تورنمنت‌ها و بازی با تیم‌های قدرتمند، بیش‌تر پیشرفت کنیم.

مهرگان  در پایان درباره فاصله کم تا دیدار برابر چین تایپه بیان کرد: شاید بهتر بود زمان بازی کمی عقب می‌افتاد، ولی مشکلی وجود ندارد. طبق قانون فاصله دو بازی باید حداقل ۱۴ ساعت باشد و بازی با چین تایپه ۱۶ ساعت  است. ما برای رو به رو شدن با این مسئله کار کرده بودیم و سال گذشته هم این شرایط برایمان پیش آمده بود. به همین دلیل نگران نیستیم. درست است که کار ما سخت می‌شود، ولی مشکلی نیست. شرایط میزبانی در سطح بالا و خوبی است.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال بانوان ایران جواز حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد


انتهای پیام / 

اظهارات سرمربی تیم ملی والیبال بانوان درباره عملکرد برابر تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار