شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خواستار رعایت نظم و قوانین جدید بلیت فروشی بازی‌های لیگ برتر شد.

شرکت توسعه و تجهیز خواستار وضع قوانین جدید بلیت فروشی الکترونیک شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از ناهماهنگی بوجود آمده در استقرار تماشاگران مسابقه پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی، خواستار رعایت نظم و قوانین جدید بلیت فروشی الکترونیک شد.

طراحی گیت‌های ورودی و سامانه فروش بلیت الکترونیک در ورزشگاه آزادی با رعایت استاندارد‌های بین المللی و مطابق با استادیوم‌های معتبر جهان، توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، برای نخستین بار در مسابقه امروز پرسپولیس و پارس جنوبی اجرا گردید. این طرح به نوبه خود یک طرح جدید برای رویکرد پیشرفت و توسعه در ورزش کشور با قابلیت بالایی است، اما متاسفانه شاهد مراجعه تعداد زیادی از تماشاگران به ورزشگاه آزادی بدون در اختیار داشتن بلیت و کارت ملی بودیم که موجب بی نظمی و ازدحام در ورود سایر تماشاگران شد.

بدین صورت که بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق سایت اقدام به خرید بلیت الکترونیکی کرده و تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، این مهم را اجرا ننموده و بیش از ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

شرکت توسعه ضمن عذرخواهی از تماشاگرانی که قوانین را رعایت و اقدام به خرید بلیت کرده بودند، خواستار رعایت نظم از سوی تمامی تماشاگران در مسابقات بعدی شد. انشاالله در مسابقات بعدی، زمان کافی از چند روز قبل برای خرید بلیت اینترنتی وجود داشته و تماشاگران محترم با خرید بلیت و ارائه کارت ملی، بتوانند از تماشای مسابقه تیم محبوب خود در ورزشگاه، لذت ببرند.

انتهای پیام/

اطلاعیه شرکت توسعه و تجهیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.