به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت گفت: به استناد ماده ۸ آیین نامه نظارت بر اماکن عمومی، تمامی صاحبان اماکن عمومی، موظفند لیست کارکنان خود را از طریق مراجع صدور پروانه به نیروی انتظامی معرفی کنند تا پس از بررسیهای لازم و در صورت تأیید صلاحیت، برای آنان پروانه خدمتگزاری صادر شود.
این مقام انتظامی افزود: مدت اعتبار پروانه خدمتگزاری یکسال است و کارکنان اماکن عمومی موظفند همه ساله نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند.
بیشتر بخوانید: دستگیری سارق زورگیر در عملیات ضربتی پلیس
سرهنگ افرند، در پایان خاطر نشان کرد: در صورت تغییر هر یک از کارکنان شاغل در اماکن عمومی موصوف، که دارای پروانه خدمتگزاری هستند، مراتب باید ظرف ۴۸ ساعت از سوی صاحبان این اماکن، به پلیس اعلام شود تا تمهیدات لازم در این خصوص صورت پذیرد.
انتهای پیام/