مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه یکم شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در جمعه یکم شهریورماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

توقف محموله پارچه قاچاق در اندیمشک

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تشدید نظارت بر محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی پاسگاه ایست و بازرسی "پل زال" در محور اندیمشک — خرم آباد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق شناسایی و توقیف شد.

او بیان داشت: در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد ۹۰ طاقه پارچه قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف گردید.

سرهنگ صالحی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی پارچه‌های توقیفی را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: در همین رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

پلیس، دستان عاملان تیراندازی منجر به قطع برق را بست

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم ترحیم و عزای متوفی یک شهروند در منطقه کوی مدرس اهواز که منجر به ایجاد خسارت جدی ترانس برق همجوار محل برگزاری این مراسم و به دنبال آن موجب قطع برق منطقه در ساعات گرم یک روز شرجی شد، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عاملان تیراندازی در دستورکار پلیس اهواز قرار گرفت.

او تصریح کرد: باتوجه به حساسیت موضوع و در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان دراین رابطه، ماموران کلانتری ۲۵ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی مرجع قضائی ۳ عامل تیراندازی به ترانس برق راشناسایی و دستگیرکردند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز به همراه ۸۵ فشنگ مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باند حفاری غیرمجاز در ایذه منهدم شد

سرهنگ رامین مکناوی فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دهدز از توابع شهرستان ایذه، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی، در عملیاتی پلیسی و غافلگیرانه خودرو مذکور را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور یک دستگاه فلزیاب به همراه ادوات حفاری کشف و در همین راستا ۴ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ مکناوی با بیان اینکه متهمان ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، اذعان داشت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان منازل ماهشهر در بن بست قانون

سرهنگ فرامرز منصوری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ماهشهر، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، با تحقیقات فنی و پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند ۳ سارق حرفه‌ای را که به صورت باند اقدام به سرقت از منازل می‌کردند، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی کمتر از ۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ مکناوی اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوادث ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.