معاون فرهنگی سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کودکان امروز مدیران فردای این مرزبوم هستند و تربیت کودکان خلاق و پویا می‌تواند توسعه کشور را در آینده تضمین کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر آریایی معاون فرهنگی سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با توجه به اهمیت برنامه ریزی و اجرای طرح‌های مختلف برای کودکان سالانه جشنواره فیلم بین المللی کودک و نوجوان در شهر اهواز برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره مختص کودکان است و ۱۰ فیلم ویژه کودک و نوجوان از سینمای ایران، فرانسه و مکزیک اکرارن می‌شود و یکی از ارکان جامعه توسعه یافته توجه و برنامه ریزی برای کودکان است و  اداره کل فرهنگ و ارشاد برنامه‌های مختلفی را برای کودکان در سنین مختلف تدوین و اجرا می‌کند.

آریایی بیان داشت: یکی از آن برنامه‌ها همین جشنواره فیلم است وخانواده‌ها نیز باید با برنامه ریزی‌های مختلف تلاش کنند تا در ابتدا استعداد کودکانشان شناسایی و شکوفا کنند.

معاون فرهنگی سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: این جشنواره تا دوشنبه چهارم شهریور ادامه دارد و شامل برپایی کارگاه آموزش فیلم‌نامه نویسی کودک و نوجوان، کارگاه عروسک‌سازی، اجرای نمایش عروسکی، موسیقی کودک برنامه ریزی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: غرفه‌های مختلف فروش بازی‌های فکری، نقاشی چهره کودکان، ایستگاه نقاشی و آموزش فیلم‌سازی نیز در حاشیه این جشنواره برپا شده است.

انتهای پیام/م

توجه به فیلم های کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.