امام جمعه آبادان گفت: هفته دولت زمان ارائه کارنامه اعمال دولتی ها در طول یک سال است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته به فرارسیدن هفته دولت اشاره کرد و گفت: یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی میداریم، شأن دولت شأن خدمتگذاری است.

او افزود: مردم افرادی را انتخاب می کنند تا به مردم خدمت کنند، این هفته زمان ارائه کارنامه اعمال دولتی ها در طول یک سال است.

امام جمعه آبادان ادامه داد: این هفته فرصت بررسی نقاط قوت و نقاط ضعف برای دولتی ها است، و از آن طرف توجه به محرومین و نیازمندان جزو اولویت های مهم برنامه آنها باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در بخشی دیگر به دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند دوران مسئولیت، لطف الهی است برای خدمت به مردم ، و این وسیله ای است که انسان بتواند بیشتر به مردم خدمت کند.

او افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار خطاب به دولت به آنها گفت، از حواشی فاصله بگیرید، چون اگر دولت دچار گرفتار حواشی غیرضروری شود، ذهن دولتمردان به جای اینکه به خدمت به مردم متمرکز شود درگیر حواشی خواهد شد.

فضای ایجاد شده در قوه قضائیه در برخورد با مفسدین دیگر گفته های امام جمعه آبادان بود که فضای موجود را بسیار خوب و ناامن برای مفسدین در هر مقام و لباسی برشمرد و افزود: امروز حتی قوه مقننه که روزی احساس می کردند مصونیت دارند الان برای هر مدیری که بخواهد تخلف کند مصونیتی وجود ندارد.

نیاز به نیروهای جهادی و انقلابی دیگر صحبت های مطرح شده حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور بود و آن را بندی از بیانه گام دوم انقلاب برشمرد.

او افزود: به ویژه در مسأله اقتصاد و نجات کشور نسبت به وابستگی های نفتی حضور نیروهای جهادی به شدت احساس می شود.

عوض کردن سبک زندگی اسلامی توسط دشمنان انقلاب و حمله های فرهنگی و برجسته کردن نقاط ضعف ، اینها مواردی بود که امام جمعه آبادان در ادامه خطبه ها به آنها اشاره ای داشت و گفت: دشمن برای تغییر سبک زندگی مردم وارد برنامه های مدت داری برای کشور شده است، تضعیف باورهای مردم، و هدف گرفتن اخلاق جامعه ، از نمونه این برنامه ها است.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: هفته دولت ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.