بانوی شایسته کونگ فو کار سیستان و بلوچستان ((ساجده پیوست)) در وزن ۴۴ توانست در کمال شایستگی مدال ارزشمند طلا را به ارمغان آورد.

کسب مدال طلا بانوی کونگ فو سیستان و بلوچستان در المپیاد کشوریبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان وبلوچستان ، دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور رشته کونگ فو دختران با حضور ۴۹۴ دختر کونگ فو کار کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بانوی شایسته کونگ فو کار سیستان و بلوچستان ((ساجده پیوست)) در وزن ۴۴با شکست همه حریفان توانست در کمال شایستگی بر سکوی نخست المپیاد کشوری ایستاده و مدال ارزشمند طلا را برای کاروان بزرگ ورزشی از هامون تا مکران به ارمغان آورد.

همچنین ۲ فینالیست دیگر استان، ((سید سحر حسینی)) در وزن ۵۱_ و ((مبینا دشتی)) در وزن ۳۸_ با وجود ارائه بازی‌های زیبا و دیدنی به مقام دوم دست پیدا کرده و ۲ مدال نقره ارزشمند به سبد مدال‌های سیستان و بلوچستان اضافه کردند.

همچنین تیم منتخب کونگ فو دختران سیستان و بلوچستان با کسب مدال برنز توسط سحر سرحدی مقدم در وزن ۳۶_، بهمراه یک مدال طلا و دو نقره به مقام دومی تیمی دست پیدا کردند و نقره تیمی با ارزش را صید کردند.

مسابقات کونگ فوی دختران دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور از ۳۱ مرداد لغایت ۲ شهریورماه ۹۸ با حضور ورزشکاران مستعد و منتخب سراسر کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شده است.

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان در پی کسب موفقیت‌های تیم منتخب کونگ فو دختران

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در پی کسب موفقیت‌های تیم منتخب کونگ فو دختران و کسب مدال ارزشمند طلای توسط بانوی شایسته استان، پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آماده است.

بانوان ورزشکار و سر بلند سیستان و بلوچستان در مهم‌ترین رویداد ورزشی کشور تحت عنوان #دومین_المپیاد_استعدادهای_برتر_ورزشی در توانستند با کسب مدال‌های خوشرنگ طلا، نقره و برنز علاوه بر افتخار آفرینی، نایب قهرمانی تیمی در بین ۳۱ استان کشور را برای مردم عزیزمان به ارمغان آوردند.

اینجانب نایب قهرمانی تیمی و کسب مدال ارزشمند طلای توسط (سرکار خانم ساجده پیوست) یکی از ذخایر تیم ملی را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت گفته و آن را نشانی از توکل و همت جناب آقای نارویی رئیس هیات کونگ فو استان و همچنین تلاش ورزشکاران و مربیان زحمتکش میدانم و آرزوی موفقیت سایر ورزشکاران منتخب در #دومین_المپیاد_استعدادهای_برتر_ورزشی_کشور را دارم.

ادهم کرد زابلی
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/ع

برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار