ویژه برنامه‌های هفته دولت در گیلان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ویژه برنامه‌های هفته دولت در گیلان، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با ادای احترام مدیران استان و جمعی از کارکنان دولت به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

صبح امروز با حضور ارسلان زارع، سرپرست استانداری گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای رشت ویژه برنامه‌های هفته دولت در گیلان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

در نخستین روز از هفته دولت با حضور سرپرست استانداری گیلان به صورت همزمان ۳۳ طرح شرکت آب و فاضلاب گیلان با اعتباری افزون بر ۲۲۶ میلیارد ریال، واحد تولیدی انواع پوشاک با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال، واحد تولیدی و بسته‌بندی انواع نهاده‌ها و فرآورد‌های کشاورزی با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

ارسلان زارع ، سرپرست استانداری گیلان در گلزار شهدای رشت گفت: همکاری‌های مردم در اجرای برنامه‌های دولت قابل تقدیر است.

او  از افتتاح هزار و ۲۶ طرح در گیلان در هفته دولت خبر داد و افزود: این طرح‌ها با هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری اجرا شده است.
سرپرست استانداری گیلان گفت:بخش خصوصی و تعاونی‌ها هزار میلیارد تومان برای طرح‌های هفته دولت سرمایه گذاری کرده اند.

ارسلان زارع،  با بیان اینکه مسئولان از هیچ کوششی برای توسعه استان دریغ نخواهند کرد ، تصریح کرد: این کار بدون وفاق و همبستگی مردم و مسئولان امکان پذیر نیست.


میر شمس مومنی زاده، فرماندار رشت هم شهیدان رجایی و باهنر را الگوی دولت مردان دانست و گفت: این ۲ شهید به خدمت بی منت برای مردم تاکید داشتند.

او  افزود: بازتاب دستاورد‌های نظام دشمنان را ناامید خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م.ع

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در نخستین روز از هفته دولت

برچسب ها: دولت ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.