وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این هفته در راستای پی‌گیری و تکمیل پروژه‌ها و بازدید از امکانات و پتانسیل شهرستان در شهرستان جهرم حضور خواهند یافت.

سفر دو وزیر به شهرستان جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی با هدف پیگیری پروژه‌های در دست اجرا و بازدید از ظرفیت‌های شهرستان انجام خواهد شد.

او افزود: براساس هماهنگی‌های انجام شده، مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی یکشنبه سوم شهریورماه با حضور در شهرستان از پروژه‌های این حوزه بازدید خواهد کرد.

رضایی‌کوچی ادامه داد: بازدید از بزرگراه‌های جهرم به شیراز و جهرم - لار - بندرعباس و جهرم به قیر و کارزین و پیگیری تکمیل ساخت بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم و پروژه‌های راه‌های روستایی از محور‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به جهرم است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهندس مونسان معاون سابق رئیس جمهور و سرپرست فعلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز قرار است دوشنبه چهارم شهریور به جهرم سفر کند.

او ادامه داد: بازدید از غار سنگ‌اشکن، بازار جهرم، مراحل آماده‌سازی و تکمیل موزه جهرم، پیگیری نقشه‌ی جامع گردشگری شهرستان و برنامه‌ریزی در جهت رشد صنعت گردشگری با توجه به پتانسیل و جاذبه‌های گردشگری شهرستان از برنامه‌های سفر سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان جهرم است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت میراث فرهنگی به فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار