برگزیده‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در شیراز اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جشنواره فیلم کودک و نوجوان از ۳۱ مردادماه در شیراز آغاز شده و تا ۴ شهریور ماه امسال ادامه دارد که جشنواره در ۲ سانس ۱۱ و ۱۸ در مجموعه پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب برگزار می‌شود.

در جشنواره شیراز آثاری از فیلمسازان ایرانی، فرانسوی و مکزیکی انتخاب شده که برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم‌های جوانمردان (پویانمایی) اثر علی احمدی در سانس ۱۱ و بیست و سه نفر اثر مهدی جعفری در سانس ۱۸ برگزار می‌شود.

سوم شهریور ماه نیز فیلم‌های اینجا خانه من است اثر خیراله تقیانی‌پور و منطقه پرواز ممنوع اثر امیر داسارگر به ترتیب در سانس‌های ۱۱ و ۱۸ اکران می‌شود.

چهارم شهریور روز اختتامیه جشنواره، فیلم‌های غرغرو وارد می‌شود اثر اندرس گوئوریه از کشور مکزیک و فیلم تورنادو اثر سید جواد هاشمی در مجموعه هنر شهر آفتاب به نمایش گذاشته می‌شود.

روز‌های ۳۱ مردادماه و یکم شهریورماه نیز فیلم‌های داستان‌های باغ جادویی اثر آنتون گرینگز از کشور فرانسه، بنیامین از محسن عنایتی نوش‌آبادی و جزیره گنج اثر حمیدرضا لوافی و قطار آن شب اثر حمیدرضا قطبی اکران شد.

مهدی رنجبر، معاون هنری ارشاد اسلامی استان فارس گفت: اکران فیلم‌ها در سانس ۱۱ صبح به صورت رایگان و برای عموم آزاد است.

او بیان کرد: فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در شیراز برای نخستین بار با داوری بیش از ۱۵ نفر از نوجوانان و کودکان شیراز برگزار می‌شود و رای هیئت داوری پس از اعلام به دبیرخانه جشنواره ارسال و از این هیئت داوری تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/ت

نمایش برگزیده‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار