تا پایان امسال؛

افتتاح ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در فارس

استاندار فارس در مراسم افتتاح مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی صدرا، از افتتاح ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در فارس تا پایان امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی آب شهر جدید صدرا به همراه خطوط انتقال به طول ۶ هزار و ۵۶۰ متر که از طریق ۱۰ حلقه چاه آب آن تامین خواهد شد، به بهره برداری رسید.

استاندار فارس در مراسم افتتاح طرح آبرسانی در شهر جدید صدرا و افتتاح تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر در شهر شیراز با بیان این که در دهه مبارکه فجر امسال، ۸۲۱ پروژه با هزینه بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می‌رسد، اظهارداشت: این طرح‌ها که علاوه بر طرح‌های افتتاح شده در فاصله دهه فجر تا هفته دولت سال جاری است در ۱۱ سرفصل آب، برق، گاز، فرهنگ، هنر، ورزش و اقتصاد ... به منظور تامین نیاز‌های مردم انجام شده است.

رحیمی با بیان این که دولت تدبیر و امید مفتخر است که برای پاسخ گویی به نیاز‌های به حق مردم تلاش کرده است، افزود: در سال ۹۲ حدود ۳۷۵ پروژه با اعتبار ۶۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد و رشد تعداد پروژه‌ها و اعتبارات در دولت تدبیر و امید نشان دهنده تلاش مضاعف این دولت برای خدمتگذاری به مردم است.

استاندار فارس: به مدیران شهرداری و اعضای شورای صدرا تذکر داده بودم 

او در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل شهر جدید صدرا تاکنون با جزئیات در جریان روند امور و وضعیت شهر بوده است، گفت: در خصوص اینکه چقدر توانسیتم در زمینه انسان سازی و اخلاق مداری حرکت کنیم، احساس میشود که نیازمند کار‌های اساسی هستیم.

رحیمی با اشاره به بروز مشکلاتی برای برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای صدرا، گفت: شخصا به تمام کسانیکه در گذشته و اکنون در سطوح مدیریتی صدرا دچار مشکل شدند، تذکر داده بودم، اما متاسفانه بسیاری از این افراد چه در گذشته چه اکنون، تذکرات را نپذیرفتند.

استاندار فارس با بیان اینکه برخی از مدیران و مسئولان صدرا در پاسخ به تذکرات داده شده، اقدام به تخریب مدیریت استان کردند، گفت: متاسفانه عده‌ای اینگونه مطرح کردند که استاندار از ما کار خلاف میخواهد و، چون آن را انجام نمیدهیم میگوید استعفا بدهید؟!

رحیمی با یادآوری اینکه برخی تصمیم سازان صدرا که امروز با مشکل مواجه شده‌اند، در مواجهه با تذکرات مدیریت ارشد استان، اعلام کرده بودند که اعتصاب کره و در فلان محل قانونگزاری را می‌بندند، خطاب به این افراد گفت: حالا دیدید که تذکرات داده شده درست بود و شما توجه نمی‌کردید.

استاندار فارس با تاکید بر این که زمین مورد نیاز تصفیه خانه شهر صدرا با تلاش شخصی بنده تامین شد و دست اندرکاران ملی و استانی برای تاسیس تصفیه خانه تلاش کردند، ادامه داد: امروز با بهره برداری از مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی بخشی از مشکل آب مردم صدرا رفع شد و با افتتاح خط دوم آبرسانی از سد درودزن شاهد کاهش محسوس مشکلات این حوزه خواهیم بود.

رحیمی با بیان این که برخی افراد مشکلات ناشی از تحریم‌ها را نادیده می‌گیرند، گفت: مردم ما لایق بیش از این خدمات هستند؛ ولی امروز با وضعیت خاصی روبرو هستیم و باید با تلاش دست به دست هم بدهیم و برای کاهش مشکلات مردم تلاش کنیم.

نمایند عالی دولت در استان فارس با اشاره به افتتاح یک هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در هفته دولت در این استان، اظهارداشت: بخش زیادی از مساکن مهر که از دولت‌های نهم و دهم باقی مانده بود با قدرت در این دولت به پایان رسید و همچنین بخشی از مسکن‌های قبلی که بدون تاسیسات لازم بودند برای رفع مشکلاتشان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

افتتاح مخزن ١۵ هزار مترمکعبی شرق صدرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار