رئیس حوزه هنری یزد گفت:سومین نشست اندیشه‌ ورزی والعصر با موضوع رسالت انقلاب، خودسازی، جامعه‌ پردازی و تمدن‌ سازی، فردا در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد گفت: سومین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ ورزی والعصر با موضوع رسالت انقلاب، خودسازی، جامعه‌ پردازی و تمدن‌سازی با حضور استاد غلامحسین دشتی تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی‌ در یزد برگزار می‌شود.

او افزود: در این جلسه استاد دشتی بر اساس بیانیه گام دوم به تبیین رسالت انقلاب اسلامی در عصر جدید می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری استان هدف از برگزاری این نشست‌ها را تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ی نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه عنوان کرد.

کوچک‌زاده افزود: در این نشست‌ها با نگاه به آینده از منظر‌های دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مباحث کاربردی و روزآمد با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب تبیین و بررسی می‌شود.

رئیس حوزه هنری یزد بیان کرد: سومین نشست والعصر دوشنبه؛ چهارم شهریورماه، ساعت ۱۸ با حضور جمعی از روحانیون، طلاب، اندیشمندان، فعالان فرهنگی، هنرمندان و علاقه‌مندان در نارنجستان حوزه هنری استان واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری سومین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ ورزی والعصر در یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.